Klung Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Nesten hver gang jeg skal spille noe, henger maskinen seg. Enten avslutter den programmet fordi "det har oppstått en alvorlig feil", eller så restarter den seg. Dette problemet har jeg hatt i 2 år nå. Jeg har byttet ut absolutt alle deler untatt kabinettet, men de fleste vennene mine sier at det ikke er kabinettet det er noe galt med. Er det noen som har en anelse om hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hva slags CPU, RAM og skjermkort har du? Lenke til kommentar
doublex1990 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Det kan ikke være gærent med kabinettet hvis ting ikke for plass da, eller at det står metal splinter i korta Endret 5. februar 2005 av doublex1990 Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Har du tilstrekkelig med kjøling i kabinettet? Det du opplever hadde jeg også problemer med. Ny kjøler til CPU og et par kabinettvifter var alt som skulle til. Lenke til kommentar
Klung Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Jeg har satt inn ekstra vifter og stash, så det holder ca. 30 grader der. Jeg har Pentium 2.66GHz, TwinMos PC-400 RAM 512 MB DDR (som jeg er nødt til å klokke ned for at PC'en skal starte i det hele tatt). Det jeg tenkte på var egentlig strømforsyningen, hvis PC'en ikke får nok strøm eller noe. Endret 5. februar 2005 av Klung Lenke til kommentar
Klung Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Og så har jeg et Creative GeForce FX5700 skjermkort. Lenke til kommentar
mariushaugan Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ja, kanskje du trenger ett bedre powersupply. HVor mange Watt er det du har nå? Lenke til kommentar
Klung Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Det er et 240W ATX power supply Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hvis maskin din henger seg i spill, så sier den bare ifra at maskin er ustabil. Hvis du har clocka noe, så sett det på default, og skru opp viftene litt, hjelper alltid. har det samma problemet, bare at min er mye mer ustabil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå