Gå til innhold

Norsk CS-spiller har fått egen pro-nettside


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den artikkelen var god, neste som jeg skulle ha skrevet den selv, forklarer hvor hyper hyppa CS egentlig er. Den stinker av ypperste kvalitet av sarkasme (en nydelig lukt når det kommer til dritt om CS).

 

Den artikkelen forteller om "the real CS". Et super Hyppa, urealistisk mod, som nå er eid av fjortisser som elsker ord som "suxor" og "haxor", og som ikke kan få seg et ordentlig nick, men må skrive noen rare tall og bokstaver for å virke "kul" :p

 

Edit: Lurer på hvorfor i videste verden de nevene i CS alltid må gå frem og tilbake når du går? Er det slik folk går i virkeligheten? :hmm:

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Den artikkelen var god, neste som jeg skulle ha skrevet den selv, forklarer hvor hyper hyppa CS egentlig er. Den stinker av ypperste kvalitet av sarkasme (en nydelig lukt når det kommer til dritt om CS).

 

Den artikkelen forteller om "the real CS". Et super Hyppa, urealistisk mod, som nå er eid av fjortisser som elsker ord som "suxor" og "haxor", og som ikke kan få seg et ordentlig nick, men må skrive noen rare tall og bokstaver for å virke "kul" :p

 

Edit: Lurer på hvorfor i videste verden de nevene i CS alltid må gå frem og tilbake når du går? Er det slik folk går i virkeligheten? :hmm:

Derfor krever serverene mine REALNICK...

Tilogmed *mp3 tagg er nok til å få en permanent ferie..

Lenke til kommentar
Den artikkelen var god, neste som jeg skulle ha skrevet den selv, forklarer hvor hyper hyppa CS egentlig er. Den stinker av ypperste kvalitet av sarkasme (en nydelig lukt når det kommer til dritt om CS).

 

Den artikkelen forteller om "the real CS". Et super Hyppa, urealistisk mod, som nå er eid av fjortisser som elsker ord som "suxor" og "haxor", og som ikke kan få seg et ordentlig nick, men må skrive noen rare tall og bokstaver for å virke "kul" :p

 

Edit: Lurer på hvorfor i videste verden de nevene i CS alltid må gå frem og tilbake når du går? Er det slik folk går i virkeligheten? :hmm:

Bra du likte den og at du tok deg tid til å lese den, fra no av kommer jeg til å linke til denne siden hvis det er noe skal bli sagt om spillet...

Lenke til kommentar

Dere som synest Progaming er latterlig. Hva med Fotball? De får betalt for å spirnge rundt og skyte en ball?

 

likheter:

- Lagspill

- Mye trening

- Gode penger

- Det er utrolig mange tilhengere

 

Forskjeller:

- Fotball er mer sosialt (Selv om det foregår mer prating på VT en det gjør på fotbalbanen)

-Ute/inne.

 

Synest uansett dere skal tenke dere litt om før dere hetser progaming.

Lenke til kommentar

Artikkelen "ZeroFlameX" linket til kunne ikke vært skrevet bedre. Har ikke noe imot "e-sport" men at CS er det mest populære "e-sport" spillet er latterlig. Hvorfor skal man spille random spill som går tilbake i tid og teknologi som en "sport" ? :roll:

Endret av Dandar
Lenke til kommentar
Dere som synest Progaming er latterlig. Hva med Fotball? De får betalt for å spirnge rundt og skyte en ball?

 

likheter:

- Lagspill

- Mye trening

- Gode penger

- Det er utrolig mange tilhengere

 

Forskjeller:

- Fotball er mer sosialt (Selv om det foregår mer prating på VT en det gjør på fotbalbanen)

-Ute/inne.

 

Synest uansett dere skal tenke dere litt om før dere hetser progaming.

Eneste forskjellen på CS og fotball er:

 

FOTBALL ER EN FYSISK SPORT

 

Fysisk vil si at du ikke sitter på ræva og dreper modeller av terrorister eller counter-terrorister, sitter der til stolen blir en naturlig utveks på baken, for deretter å si at det er en sport. Det blir totalt feil. Les mer litt over på mine andre poster om denne latterligheten.

Lenke til kommentar

Om folk synst CS er bra eller ikke er opp til dem, men uansett hvordan man vrenger og vrir på det er det et teknisk dårlig spill. Og det blir for dumt å sammenligne CS med Fotball. Kunne skrevet mye, men det er direkte latterlig å sammenligne en som ser inn i ett glass og skyter på modeller i ett spill, enn èn som spiller fotball på høyt nivå. Og (random) CS av alle spill.

Lenke til kommentar

Herregud, da.

Er det noen som klager over CS her?

 

Er ikke noe galt med spillet CS, men at karrieren til et menneske ligger i et SPILL. Tanken er jo helt latterlig - på en måte er det faktisk trist også. Men det skal jeg ikke gå mer inn på.

 

Er ikke interessert i å starte denne diskusjonen igjen, men denne diskusjonen handler vel minst av alt om hva som er galt med SELVE spillet.

 

EDIT: Noen som gidder å spille bondesjakk? Jeg er ganske god i det, kanskje jeg kan få en karriere innen det?

Endret av DevN
Lenke til kommentar

Når proffesjonelle Stacraft spelerar speler med 500 actions per minute gjennomsnittleg i 30 min så betyr det at det krever mykje av det som og kreves i 'normal' idrett.

 

Og då må ein ofte trene normalt, som ved feks litt jogging, svømming eller noko form for trening som gir deg eit energi overskudd så du er heilt våken og 100% klar i kroppen til å hive deg ut ein tøff utfordring som varer 15-30 min.

 

Det er ikkje bare å sitta å spela. Akkurat som fotball, ingen blir verdens beste fotball spelar med å bare spele fotball. Kondisjons trening, teknisk trening osv må til.

Lenke til kommentar
Når proffesjonelle Stacraft spelerar speler med 500 actions per minute gjennomsnittleg i 30 min så betyr det at det krever mykje av det som og kreves i 'normal' idrett.

 

Og då må ein ofte trene normalt, som ved feks litt jogging, svømming eller noko form for trening som gir deg eit energi overskudd så du er heilt våken og 100% klar i kroppen til å hive deg ut ein tøff utfordring som varer 15-30 min.

 

Det er ikkje bare å sitta å spela. Akkurat som fotball, ingen blir verdens beste fotball spelar med å bare spele fotball. Kondisjons trening, teknisk trening osv må til.

Tviler nok på at det trenges noe serlig med fysisk trening for å spille over lang tid, eller, vet det, har spillet en god del spill hvor du trenger rask reaksjon og konsentrasjon og aldri har jeg drevet med noe form for fysisk aktivitet for å holde på det i forhold til et spill. Når du spiller så er du i statisk ro, uansett hvordan du vrir og vender på det, du sitter med ræva planta i en stol og rører bare armene. Konsentrasjon kan ikke trenes, men er et tilfelle over hvor rolig du er under situasjonen.

 

Spill kan ikke sees som sport, uansett hvordan det legges, vris og vendes på, its a game.

 

Jeg er god i Runescape (combat 88), noen som vil lage hjemmeside om meg? Noen som vil betale meg for å spille, noen som vil se mine hjemme laga "frags"? Nei, ingen som bryr seg, er bare et spill. Thats the same whit CS.

Lenke til kommentar

Det er vel en god del ganger flere mennesker som interesserer seg for verdens størete sport fotball, enn som har HØRT om spillet counterstrike.

 

Fotball har i tillegg en lang historie, samt en framtid. Millioner av mennesker har følelser for sitt fotballag, det samme kan vel ikke sies om CS-klaner. Dette er et veldig viktig poeng. En kan vel ramse opp minst en side med ting som gjør disse to sportene helt usammenlignbare. Det blir for banalt å sette de likt hverandre.

 

Jeg har selv spilt både fotball (hele livet) og CS (4 år), og synes det er beundringsverdig med folk som er så mye bedre enn meg i noe. Jeg forguder allikevel på ingen måte noen av de professionelle i noen av sportene. En slik side som trådstarter viser til ser jeg ingen vits hensikt med, foruten å tjene de som virkelig forguder Xeqtr. Jeg tror siden er uten framtid, da alle før eller siden vil vokse fra det.

 

Edit: Må jo sies at linken til Somethinawful beskriver public cs, og ikke 5on5, noe som er stor forskjell. Å spille en mix med 4 stk du kjenner er evig mye morsommere enn public.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Det er vel en god del ganger flere mennesker som interesserer seg for verdens størete sport fotball, enn som har HØRT om spillet counterstrike.

 

Fotball har i tillegg en lang historie, samt en framtid. Millioner av mennesker har følelser for sitt fotballag, det samme kan vel ikke sies om CS-klaner. Dette er et veldig viktig poeng. En kan vel ramse opp minst en side med ting som gjør disse to sportene helt usammenlignbare. Det blir for banalt å sette de likt hverandre.

 

Jeg har selv spilt både fotball (hele livet) og CS (4 år), og synes det er beundringsverdig med folk som er så mye bedre enn meg i noe. Jeg forguder allikevel på ingen måte noen av de professionelle i noen av sportene. En slik side som trådstarter viser til ser jeg ingen vits hensikt med, foruten å tjene de som virkelig forguder Xeqtr. Jeg tror siden er uten framtid, da alle før eller siden vil vokse fra det.

 

Edit: Må jo sies at linken til Somethinawful beskriver public cs, og ikke 5on5, noe som er stor forskjell. Å spille en mix med 4 stk du kjenner er evig mye morsommere enn public.

Hvis det var en gud og jeg var den guden, ville Fotball bare vært en fritids aktivitet og ikke et yrke, som stakkars dumme mennesker bruker masse av penger på.

Mitt hat for denne ape sporten er stort, men jeg tror jeg holder kjeft..

Lenke til kommentar
PC-spill er en latterlig karriere.

PC-spill er en latterlig karriere? Å sparke på en rund greie på et stort areal for så å få denne runde greia i et nett er bedre?

 

..jaja..

 

*edit*

 

Quotet dette innlegget fra emnets første side og har ikke lest gjennom postene..

Endret av ohh-noo
Lenke til kommentar
Når proffesjonelle Stacraft spelerar speler med 500 actions per minute gjennomsnittleg i 30 min så betyr det at det krever mykje av det som og kreves i 'normal' idrett.

 

Og då må ein ofte trene normalt, som ved feks litt jogging, svømming eller noko form for trening som gir deg eit energi overskudd så du er heilt våken og 100% klar i kroppen til å hive deg ut ein tøff utfordring som varer 15-30 min.

 

Det er ikkje bare å sitta å spela. Akkurat som fotball, ingen blir verdens beste fotball spelar med å bare spele fotball. Kondisjons trening, teknisk trening osv må til.

Tviler nok på at det trenges noe serlig med fysisk trening for å spille over lang tid, eller, vet det, har spillet en god del spill hvor du trenger rask reaksjon og konsentrasjon og aldri har jeg drevet med noe form for fysisk aktivitet for å holde på det i forhold til et spill. Når du spiller så er du i statisk ro, uansett hvordan du vrir og vender på det, du sitter med ræva planta i en stol og rører bare armene. Konsentrasjon kan ikke trenes, men er et tilfelle over hvor rolig du er under situasjonen.

 

Spill kan ikke sees som sport, uansett hvordan det legges, vris og vendes på, its a game.

 

Jeg er god i Runescape (combat 88), noen som vil lage hjemmeside om meg? Noen som vil betale meg for å spille, noen som vil se mine hjemme laga "frags"? Nei, ingen som bryr seg, er bare et spill. Thats the same whit CS.

Det handler om ein treningsbalanse, spel krever mindre fysikk men eit skarpare hovude. Men om du bare sitter i ro og bare spele blir du heller aldri god fordi resten av kroppen til vil ligge i halvveis dvale og du får langt treigare reaksjonstid og tenker ikkje presist nok.

Konsentrasjon KAN TRENES, dette har blitt bevisst fleire ganger.

 

Det som er forskjellen mellom Starcraft og sjakk er det kreves MYKJE meir av ein spelar i Starcraft. Starcraft pusher på ein spelar såpass hardt at mange feil blir begått heile veien. Med mykje trening så gjør dei beste mindre og mindre feil og dette fascinerer folk veldig.

Du kan samanlikne det med Go og Sjakk, men med strategi som skjer i realtime.

Starcraft er og eit spel som folk liker å sjå på, er lett å lære seg, stiller ingen spessielle fysiske krav og det fascinerer folk veldigt.

 

Ein gang i blant ser eg på Starcraft eller Warcraft 3 kamper og dei kan ofte vera veldig facsinerandes på same måte som fotball og håndball. Du har tildenser til humor, flotte trekk og ein liten dose flaks.

 

Eg tipper at proffesjonelle Starcraft spelerar er og samtidig verdensmestere i å dra krok med fingrane :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...