Gå til innhold

Norsk CS-spiller har fått egen pro-nettside


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, Spille PC og tene penger, eller streve ræva av deg og tene penger?

 

lett valg......

1 av 100.000 CS-gamere tjener såpass at de kan leve av det. Og da snakker jeg bare om økonomi. Tror også du ville fått en del sosiale problemer om du levde av CS.

Og personlig sett, ville aldri jeg hatt "Profesjonell CS-spiller" på CV-en min. Har noe med selvrespekt å gjøre.

Lenke til kommentar
Hehe.. K :p !.. Men viss du hadde skillsa og du hadde utdanningen, valge var ditt! Jeg ville vell valgt å spille data.. :)

Jeg hadde valgt jobben som krever utdanningen.

 

Lengre karriere der, enn i CS-livet.

Noe og faktisk være stolt over, noe jeg ikke kan si om en CS-nerd.

Overrasker meg at du heller ville valgt et spill som karriere.

Lenke til kommentar
Hehe.. K :p !.. Men viss du hadde skillsa og du hadde utdanningen, valge var ditt! Jeg ville vell valgt å spille data.. :)

Jeg hadde valgt jobben som krever utdanningen.

 

Lengre karriere der, enn i CS-livet.

Noe og faktisk være stolt over, noe jeg ikke kan si om en CS-nerd.

Overrasker meg at du heller ville valgt et spill som karriere.

Når du ser slik på d... so begynne eg å tenke..

Lenke til kommentar

Jeg finner det helt rimelig at folk er kjempeinteresert i sport og sports grener, og at de tjener godt på det, men herregud, Counter-Strike? Det er et spill, trenger jeg si noe mer?

 

Hva som er hysteriet med CS, aner jeg ikke. Har prøvd å interesere meg for det, men det er jo så gruelig kjedelig. Vet mange ganger på LAN at jeg har prøvd å slite meg gjennom 1 stk CS film, men det er jo så bortinatta kjedelig.

 

Så nå har enda en CS-Nerd fått seg sin egen siden, so what. Kan noen pleas fortelle meg (uten å lyve å si at CS er genialt, taktisk og realistisk, for det er like stor løgn som at Osama ikke er en terrorist) hva som er så forferdelig bra med CS? For jeg skjønner det ikke.

Lenke til kommentar
Trenger vi denne diskusjonen?

Nettopp.

Hva med å bare tie stille for en gangs skyld.

Syntes ikke veien hvor diskusjonen utviklet seg var så utrolig OT. Heller ganske relevant med en liten diskusjon hvorvidt seriøsiteten til CS spillere tar seg opp, spør du meg. Ganske begrenset egentlig hvis vi i en slik tråd bare skal holde oss til innholdet på siden og til forgudelse av XeqtR.

Når det gjelder "Hva med å bare tie stille for en gangs skyld" Dette er jo så vidt jeg forstår et forum og det er da klisjè nok, opp til deg om du finner noe interssant ;)

Lenke til kommentar

Har du peiling på hvor mange ganger den diskusjonen her har vært tatt opp?

Aldri blir noen enige, og det finnes folk som ikke liker fotball og.

 

edit: det har heller ingen relevanse med tråden, tråden handler om hjemmesiden til xeqtr eller hvordan det skrives, ikke om det er noen vits å gi cs-folk heltestatus.

 

edit2: lag heller en egen tråd hvis dere skal diskutere, så slipper jeg å ha den i mine innlegg resten av livet.

Endret av LoS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...