stbe Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg har fått en liten fil som heter .cue og en større BIN fil, har dere et program som åpner .cue filer???? Mvh stian, håper på gode svar Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 bin filen kan emuleres i div programmer (alcohol clonecd daemon tools (gratis)) slik at maskinen tror du har brent den til en cd. cue filen peker til bin filen og sier hvordan denne skal brennes, den åpnes i ditt brenneprogram (f.eks. nero) Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg har fått en liten fil som heter .cue og en større BIN fil, har dere et program som åpner .cue filer???? Mvh stian, håper på gode svar Nero Burning Rom kan fint lese cue/bin-filer. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hva mener du med hvordan denne skal brennes? ...finnes det flere måter å brenne på? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Jeg har fått en liten fil som heter .cue og en større BIN fil, har dere et program som åpner .cue filer???? Mvh stian, håper på gode svar Interessant...hadde du laget filen selv, ville du vel visst hvordan du brenner den ut igjen? Ta en titt her, spesielt punkt 8, sjekk også denne tråden her. Endret 6. februar 2005 av Wipeout Lenke til kommentar
Lou Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Notisblokk/ notepad åpner cue filer Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 det er ingenting ulovelig med og ha et cd image på maskinen. dette kan som sagt være fyllt med hva som helst lovlig matriale. og nei, man trenger ikke og ha laget den selv og derfor vet han kanskje ikke hvordan han åpner den. så gå og lek regelrytter en annen plass! til stbe: skal du brenne ut filen bruker du bare nero eller annet cd brenningsprogram,. vi du bare åpne "cd'n" uten og brenne den ut kan du innstallere f.eks deamon tools og bruke det til og åpne cue fila. da lager han en liksom cd-rom på maskinen din som han åpner fila i slik at maskinen tror du har satt i en cd. på denne måten får du tilgang til alle familie filmene på cd image. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Interessant...hadde du laget filen selv, ville du vel visst hvordan du brenner den ut igjen? Ta en titt her, spesielt punkt 8, sjekk også denne tråden her. Så om jeg laster ned linux eller annen freeware på et cd/dvd image, så får jeg ikke hjelp til å brenne den ut, fordi jeg ikke har laget den selv? Det er ingen utenom deg her så nevner noe om piratkopiering, så jeg foreslår du holder kjeft. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Flyttes til Programvare. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg beklager hvis jeg tråkket noen på tærne med å antyde warez her, men den forrige posten som jeg linket til ble stengt, og i mange tilfeller så omhandler nettopp disse trådene nettopp warez, og flere med meg begynner å lure da vedkommende som lager disse trådene aldri sier hva det gjelder. Trådstarter kunne f.eks. laget en overskrift med "Har lasten ned en linus iso, hvordan åpner jeg denne?" Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hvis du sjekker de andre trådene som trådstarter har laget, må du ikke være et geni for å finne ut at dette er warez. " Jeg har lastet neg noen rar filer, men jeg finne ikke ut hvordan jeg åpner dem. Er det et programm jeg kan bruke for å åpne dem, eller hva skal jeg gjøre?????" "Hvilket programm åpner SFV filer?" Disse er vanlige filer som inkluderes i warez-releaser, og hvis dette hadde vært linux tviler jeg på at de hadde tatt med disse filene... Så...stfu dere som whiner og prøver å forvare han... Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 http://www.google.com er et utrolig fint verktøy for å finne ut hvordan man brenner eller spiller av forskjellige filformater, utrolig nok. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Disse er vanlige filer som inkluderes i warez-releaser, og hvis dette hadde vært linux tviler jeg på at de hadde tatt med disse filene...Så...stfu dere som whiner og prøver å forvare han... ..og borparten av alle mp3er er piratkopiert musikk. hvorfor whiner ikke dere når noen spør etter en mp3-spiller, ipod eller lignende? Divx/xvid er meget populære format for piratkopierte filmer. Hvorfor hører jeg ikke whine når noen spør etter en codec/spiller? "uskyldig til det motsatte er bevist" er vist et meget ukjent begrep her på forumet.. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 er det ikke moderatorer og administratorer som skal vurdere dette og vi brukere skal bruke report knappen? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Så om jeg laster ned linux eller annen freeware på et cd/dvd image, så får jeg ikke hjelp til å brenne den ut, fordi jeg ikke har laget den selv? Hadde ikke fått med meg at Linux hadde skifta fra .iso til .bin og .cue filer jeg, men kan ikke få med seg alt heller... Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Så om jeg laster ned linux eller annen freeware på et cd/dvd image, så får jeg ikke hjelp til å brenne den ut, fordi jeg ikke har laget den selv? Hadde ikke fått med meg at Linux hadde skifta fra .iso til .bin og .cue filer jeg, men kan ikke få med seg alt heller... Imager med Linux-distroer på finnes i flere formater... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Trur eg heller mot wipeout sin forklaring. Forklaring på stenging: Hadde det vore linux trådstarer lasta ned så trur eg av ein eller merkeleg grunn at han hadde komme til å sagt at det skulle være ein linux distrubusjon. Også gimpers kommentar at distribusjoner finnest i fleire format tyder på at brukaren har lasata ned warez. Kvifor laste ned eit format ein ikkje kjenner når det finnes andre format? Posthistorikken til trådstarter avslører også eit par andre mistenkelege warez-tråder, så det er litt for mange indikasjoner på warez her til at eg lar tråden være åpen. Litt på sida av stenginga: For dei som meiner uskyldig til det motsatte er bevist, det gjelder i rettvesenet, ikkje her.Forumet treng ikkje følge norsk lov på nokon som helst måte i utgangspunktet. Vi har retningslinjene og dei er forumets lovverk (selvfølgeleg ville forumet fått problem om me hadde tillatt ting som er forbode ifølge norsk lov, men forumstyret står fritt til å definere forumets reglar). EDIT: Ser nokon har rapportert denne stenginga med spørsmål om at denne forklaringa på stenging er nok til å stenge posten. Har lagt litt til i begrunnlesen for stenginga. Endret 7. februar 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg