oophus_3do Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Thermalright XP-120 CPU-Kjøler Socket 478/754/939 kjøleren passer på MSI K8N NEO2 Platinum Hovedkort S939 . På Thermalright's hjemme side så står det altså at denne kjøleren ikke passer på dette kortet. Jeg var litt "newbie" å sjekket ikke på Thermalright sin hjemme side for å se om den kjølere passet før jeg gikk til innkjøp. Nå er jeg jo glad for att jeg ikke gjorde det, siden det nå viste seg att den passet alikavell. Man må bare bøye litt på kondensatoren som er "litt" i veien. Kan legge ut noen bilder hvis det er ønskelig. Endret 6. februar 2005 av o(O)phus Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 hehe... den passer jo ikke egentlig da... siden du må bøye... ikke alle som har is nok i magen til det vet du;) Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Det er snakk om bare 5-10 grader med "bøying" Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Flyttes til luftkjøling Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Syns dette var en nyhet jeg da.... jaja alle kan ha feil. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 skjønner ikke hvorfor alle er så redd for å bøye en kondensator til side? hadde ikke kosta meg en kalori å gjøre det. man må jo bøye flere ganger fram og tilbake før den knekker, og gjør den det er det jo bare fram med loddebolten! Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 skjønner ikke hvorfor alle er så redd for å bøye en kondensator til side?hadde ikke kosta meg en kalori å gjøre det. man må jo bøye flere ganger fram og tilbake før den knekker, og gjør den det er det jo bare fram med loddebolten! Det stemmer Det kan jo ikke gå galt! Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Å tusen takk Skal kjøpe meg ny vifte, men fant ut at den ikke passa, men da kjøper jeg den lell Hva ligger tempen på? Endret 6. februar 2005 av c[`]laburk Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Helt sykt, tempraturen har gått ned med 10-15 grader. Core 29-30 grader! Sys 18 Grader! Dette er da idle, og det er med max på alle viftene jeg har i kabinettet. Noe som for meg virker helt sykt. Rom tempratur 20 grader. Dette er med den vifta som skyver hele 340m³/time med luft . Bruker MSI sin core center for å måle tempraturene. Prøver å legge ut bilder men jeg får det ikke til... hmmz. Endret 6. februar 2005 av o(O)phus Lenke til kommentar
olaman Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Oooog, HVILKE kabinettvifter har du???????? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 hmm.. Det viser seg at nyeste CoreCenter 1.7.3 har en feil med tempratur visningene. Der temperaturen ligger 4-5 grader under BIOS temperaturene. Så da må jeg rette på mine temperaturer. Core: 36grader Sys: 22grader. Dette er ved vanlig bruk. Og alle viftene på medium "speed". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå