Nunzio Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hei folks! Kjøpte meg en AOpen XC Cube EA65II for en uke siden. Det jeg merker nå er varmen, og skjermkortet har klikka 2 ganger på grunn av dette. (Rebooter maskina) Hvis jeg sjekker varmen, ligger harddisken på rett under 50 grader, og dette er med lokket av. Cpu'en vet jeg ikke noe om, siden jeg ikke får vist dette i noen program. Jeg er bekymra over harddisken, og er redd for at den vil koke over når som helst. Derfor spør jeg om det er noen som vet om noen måter å minske varmen uten å måtte bruke forferdelig mye penger på den? Tusen takk for svar. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Kutte hull i dekslet å sette i et par vifter. Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Vil nødig gjøre dette. Det blir som oftest stygt. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) du kan jo kjøpe denne men jeg vet ikke om den passer til Aopen Xcube da.... edit : leif Endret 6. februar 2005 av DarkStarr Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Tenkte på den, men jeg er usikker på om den passer. Noen som vet? Edit: Ut ifra målene på den og barebonen, vill ikke dette passe. Noen som vet om AOpen har noen sånne ting? Endret 6. februar 2005 av Nunzio Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ville ikke satset på at den passet. Den står spesifisert til Shuttle sine XPC'er og vil derfor være skreddersydd til slik shuttle selv utformer sff'ene sine. Om AOPEN designer ulikt vet jeg ikke, dog det er nok ganske sikkert. Tenker hovedsakelig på spor og skruehull. Forøvrig; Dimensjoner: 20.2x18.2x27.6cm (HxBxD) På det kabinettet, så frem med tomstokken. mvh Sobient Lenke til kommentar
Saet Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kan jo hende at BIOSen lurer deg. Du kan jo prøve å oppdatere den. Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg tviler sterkt, siden jeg kjenner at den blir varm, men mulig det fikser seg hvis jeg oppdaterer. Tusen hjertelig for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå