Gå til innhold

Er 6600GT kraftig nok?

Raydemort

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ny pc til "fruen", og den må kunne kjøre Final Fantasy XI knirkefritt, selv der store folkemengder er samlet. Skal ha AMD Athlon 64 3000+, og lurer på om GeForce 6600GT er bra nok til å kjøre dette spillet? Eller er det billig drit, slik som Geforce 4 MX serien og slikt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spørsmål hører hjemme i skjermkortkategorien, ikke i "Hjelp til kjøp/salg av PC".

Flyttes.

Beklager så mye, trodde VIRKELIG jeg var i "hjelp til kjøp og salg av pc"-kategorien... :hrm: Og ettersom det var det jeg trengte hjelp til, posta jeg det dær.

Endret av Raydemort
Lenke til kommentar
Skal kjøpe ny pc til "fruen", og den må kunne kjøre Final Fantasy XI knirkefritt, selv der store folkemengder er samlet. Skal ha AMD Athlon 64 3000+, og lurer på om GeForce 6600GT er bra nok til å kjøre dette spillet? Eller er det billig drit, slik som Geforce 4 MX serien og slikt?

Geforce 6600 GT er et middelklassekort, mens Geforce 4 mx er bunnklassekort. (Geforce 4 mx har alltdi vært det, helt fra det ble sluppet ut. Da det kom, var ti4600 toppklasse, ti4200 middelklasse og mx var bunnklasse)

Geforce 6600 GT er et veldig bra kort, bedre enn Radeon 9800 XT og det klarer dagens spill meget bra.

Endret av Zythius
Lenke til kommentar

Takk takk, når du sier det er bedre enn 9800XT vet jeg litt bedre hvor bra det er :) Jeg har ikke vært inne på skjermkort siden TI4600 var det beste :blush:

Anyhoo, Hvordan står 6600GT seg i forhold til FX5900Ultra med 256MB RAM?

Og hva vil dere si er best til gaming; Athlon 64 3000+ til 1300kr eller Intel Pentium 4 3.2 GHz Boxed PC800 Socket PGA478, 1MB cache, Prescott, til 1850kr?

Lenke til kommentar
Ca likt, men p4'en vil ha HT som du vil merke i Windowsbruk.

Etter det jeg har merket mellom a64 og p4 i windows så virker a64 mer responsiv.

I så fall har jeg den omvendte erfaringen, at ting går glattere med p4 med HT...

Jeg har merket at AMD64 funker mye bedre. Intel har alltid vært ustabilt hos meg, alltid hatt problemer med det.

Lenke til kommentar
Takk takk, når du sier det er bedre enn 9800XT vet jeg litt bedre hvor bra det er :) Jeg har ikke vært inne på skjermkort siden TI4600 var det beste :blush:

Anyhoo, Hvordan står 6600GT seg i forhold til FX5900Ultra med 256MB RAM?

Og hva vil dere si er best til gaming; Athlon 64 3000+ til 1300kr eller Intel Pentium 4 3.2 GHz Boxed PC800 Socket PGA478, 1MB cache, Prescott, til 1850kr?

6600GT banker 5950kortet ned i støvlene.

Til gaming er A64 3000+ kjappest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...