LoZantiX Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hmmmm... Nå har det begynt igjenn... detta skjedde med forige maskinen og!!! Det er sånn at noen ganger jeg er på internett, så høres det pluttselig ut som om at en fyr står å truger, og smeller igjenn ei dør!!! og andre ganger, høres det bare ut som om at det kommer ett lite klask/klikk som om du slipper en liten bunke ark i bordet... Er dette virus?? DER!!! Der kom det "klasket" igjenn!!! hmmm... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Skjønner ikke helt hva dette har inne på spill å gjøre. Men uansett. Det du bør gjøre er å scanne etter virus. Har personlig aldri vært borti noe lignende virus som det der, men som sagt: Kjør en virus scanner. Har du ikke virus program så kan du kjøre en online scanner eller laste ned en trial versjon av ett virusprogram. Personlig anbefaler jeg deg NOD32! Lykke til! Lenke til kommentar
Timur Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Høres mer ut som spyware syns jeg. Last ned Ad-Aware og Spybot Search & Destroy. P.S. Du burde poste den her -> Sikkerhet. Hvis du er heldig så flytter en mod den for deg. Lenke til kommentar
LoZantiX Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Hehe... skulle kansje ikke lagt inn her nei, men, men...! Takk fordet! Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Tror det spøker i pcen din... Har noen dødd en fryktelig død inni pcen din ? Du burde ta den med til en prest slik at han kan drive ut de onde åndene... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Flyttes til sikkerhets-forumet Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hmmmm... Nå har det begynt igjenn... detta skjedde med forige maskinen og!!! Det er sånn at noen ganger jeg er på internett, så høres det pluttselig ut som om at en fyr står å truger, og smeller igjenn ei dør!!! og så kommer det et lite klask Mora di er en mann, mora di går på dassen og smeller igjen døra, og driter som fxxx. der er forklaringen din Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) det høres veldig usannsynlig ut mysil Endret 6. februar 2005 av Mats-Andre Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 det høres veldig usannsynlig ut mysil Javel Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hmmmm... Nå har det begynt igjenn... detta skjedde med forige maskinen og!!! Det er sånn at noen ganger jeg er på internett, så høres det pluttselig ut som om at en fyr står å truger, og smeller igjenn ei dør!!! og så kommer det et lite klask Mora di er en mann, mora di går på dassen og smeller igjen døra, og driter som fxxx. der er forklaringen din Og det skulle hjelpe trådstarter fordi? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Må berre stenge denne, for denne hadde retning: Next stop OT-land. Til trådstarter anbefaler eg å skrive ein ny tråd om problema med maskina i dette sikkerheitsforumet eventuelt i det nye:" hjelp maskina har problem forumet" som er nettopp blitt oppretta. http://forum.hardware.no/index.php?showforum=238 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg