RoMaN Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg har formatert disken, og restarta Pcn... Men da kommer jeg ikke inn på Windows, men en skjerm full av rare tegn og farger kommer opp... Hva kan det være ?? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Du skriver at du har formatert disken. Installerte du Windows etter dette? Hvilken versjon av Windows bruker du? Jeg sitter med mange ubesvarte spørsmål når jeg leser innlegget ditt, og ville satt pris på om du kunne forklare litt nærmere. Ellers blir det nok vanskelig å hjelpe deg! Lenke til kommentar
RoMaN Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg har formatert, og innstalert Windows XP på nytt.. Lenke til kommentar
Klung Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Er det slik at PC'en begynner å laste XP, og under lastinga så får du denne rare skjermen? Endret 6. februar 2005 av Klung Lenke til kommentar
RoMaN Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Lastinga av windows greier ikkje å starte i det heile tatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå