Gå til innhold

Hp ipaq v.s qtek 9090

audun1

Anbefalte innlegg

Hei. Beklager dette hvis det har blitt tatt opp uendelig vis av ganger.

Men jeg ser etter en pda til meg selv å kikket litt på Hp ipaq 6365 med kamera.

Er det noen som kansje har den å kan si meg hva de synes?

Grunnen til at jeg spør er fordi noen sier en burde velge qtek 9090 isteden for hp ipaq 6365. Jeg leste en artikel på itavisen å ble egentlig ikke så mye klokere og spør derfor dere her på forumet.

Hva ville dere KJØPT av disse to produktene. Burde jeg kjøpe nå eller vente (eventuelt hvorfer). Tusen takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en 9090 som er på service allerede, etter fjorten dagers bruk, men jeg tror fremdeles jeg ville valgt den om igjen, tror jeg bare har vært ekstra uheldig, eneste som kan være litt kjipt med 9090 er kanskje det innfellbare tastaturet, det kan se ut som om det er svake greier, blir ripete og slarkete.

Rent brukermessig funker den bra, Wlan går som en kule med meget bra dekning, den imponerer meg.

Skal du vente får du aldri kjøpt noe, uansett hva du kjøper så er det jo foreldet allerede!

Lenke til kommentar

Kjøpte en ipaq 6340 for et par måneder siden. Er veldig fornøyd med den. DEt er mange grunner til at jeg valgte ipaq'en og ikke qtek 9090. For det første så har ikke ipaq noen bevegelige deler. Storler ikke helt på ting som må åpnes, snus eller gli ut ( min mening). Prisen hadde også noe å si. Ipaq er ca 1000-1500 billigere. Det er nyere utgave av os i qtek (win 2003 SE mot win 2003 på ipaq), men siden de har samme oppløsning på skjermen, så nytter det ikke så veldig mye med å rotere skjermbildet når man f.eks surfer på nettet eller jobber med store regneark. Ipaq er litt mindre og lettere enn qtek, og så har den en 3.5 mm audio jack, slik at man kan bruke vanlige øretelefoner uten en overgang.

Og som roxxx sa: det er ingen vits å vente, fordi det stadig kommer nyere og bedre ting!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...