Even. Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Fant ikke noen lignende tråd, bare tråder med et spørsmål og ikke en åpen diskusjon likssom. Her kan dere diskutere alt fra slalom, twin-tip, snowblades, snowboard, kjelker, akebrett, snow-deck, snowskate, fatski osv. Noen som kan anbefale meg noen billige og gode twintip ski + bindinger? Helst ikke over 4k for begge deler. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Denne tråden bør vel flyttes til Sport/Idrett forumet...? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Kan noen anbefale meg en hjelm og briller som passer godt sammen til en rimelig pris? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 skal du ha gode priser på twin tip ski vil jeg egentlig bare anbefale deg å stikke innom nærmeste sportsbutikk, de gir deg ofte pakkepriser på ting hvis du kjøper fullt utstyr, å da sparer du fort noen lapper. ell så kan du også kjøpe direkte fra importører men da må du kjøpe rett etter sesongstart, å du må kjenne til noen som er villige til å bestille for deg, privatpersoner får ikke kjøpt. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Anbefaler du å kjøpe brukt eller? Ser de har en god del brukte twin-tip ski på http://www.friflyt.no Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 det er mye bra ski der, du kan gjøre kupp der selvsagt. men du får ikke samma garanti som om du kjøper i butikk, så ikke kjøp ski der uten å ha sett de, eventuelt også prøvd de. å ikke kjøp sko brukt, det kan føre til vonde bein. sko skal helst formes etter din for å ingen andres, så om størrelsen er den samme er ikke det dermed sagt den passer på foten din. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Har noenn sko fra rossignol som jeg kjøpte ifjor, superfornøyd med dem Trenger bare ski + bindinger. Hvorfor får man carving til under 2000,- imens twintip starter på 3500,- er det ikke mulig å få det billigere eller er det bare pga. at det er "nytt". Tenkte å bytte ut snowbladesene edit: Huff, tjukkt med skrivefeil. Tror nesten jeg begynner å bli litt trøtt Endret 5. februar 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 du burde finne deg et par twin tip ski til under 3500 kr vil jeg tro, en venn kjøpte et par armada ski for 300 kr der. riktinok godt brukt men de fungerer fint enda. twin tip er ganske nytt, å det er som regel årets eller fjorårets modeller du finner på friflyt. har selv teineighty ski, sko å bindinger. fornøyd med alt sammen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Denne tråden bør vel flyttes til Sport/Idrett forumet...? Yup. *flyttes* Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Anbefaler: Salomon 720 + Salomon C50 (Husker ikke helt hva de heter) Kjøpte disse for den nette sum: 3000! (Tilbud hos intersport) Kjørt på de i 1 mnd nå.. strålende fornøyd! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kjører med Salomon 1080 og er strålende fornøyd. Sist jeg var i bakken tryna jeg på en rail og "ødela" bindingen min på høyreskien. Da jeg hoppet to ganger etter dette løste bindingen seg ut da jeg landet. Det var mildt sagt ubehagelig. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 1080 er helt råe jibbeski egentlig, veldig godt fornøyd med de. men det er selvsagt hver sin smak på alt. hvis du har planer om å hoppe en god del vil jeg ikke anbefale å kjøpe billig ski, erfarte det for 2 år siden. ødela 2 par elan ski på 3 helger, de revna rett å slett i tuppen når jeg landa hardt. å skia ble dermed ødelagt. fikk igjen nye første gangen, fikk til og med noen ski som skulle tåle mer, noe de ikke gjorde. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) K2 Fujatives er ikke så dyre. 3000,- vil jeg tro... Ta en tur innom de nærmeste Anton Sport; de har peiling EDIT: skrivefeil Endret 6. februar 2005 av Elorfin Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Hvor finnes Anton Sport hen? Helst i stavanger området. Blir sannsynligvis ikke før neste sesong/sent i denne sessongen pga. lite penger (har brukt for mye på annlegget ) Er det mye å spare på å kjøpe i slutten av sessongen? Er det noen bra nettbutikker som selger twintip? Kom over noen ski fra merket Pale på boardshop.no til den latterlig billige summen av 1300,- , er det noe særlig? Virket litt for billig til å være bra Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 har aldri hørt om pale, å det er ikke alltid det billigste lønner det. k2 fujative er en helt grei ski, men den tåler litt lite etter det jeg har hørt, 3 venner av meg har/har hatt de, 2 av dem knekte skia, å han siste klager på att den får fort skader, men har ikke kjørt på den selv så jeg skal ikke uttale meg sikkert om det. men så kommer det også veldig ann på hvordan en kjører, hvis det er første sesongen holder der i massevis. tviler på att du begynner å drar på skikkelig på big jumper første sesongen Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Mange som drar på store bigjumps med Fujative'n da, men det er vel en forholdshvis myk ski så den er ikke beregnet for stor fart i preparert løype og tror ikke den har tre-kjerne. Ellers er Dynastar Trouble Maker en veldig god ski! Kjører selv på Dynastar Pro Modell (Phil Belanger) med P12 jib. Det er en god ski og jeg anbefaler den på det sterkeste! Men tror TM'en er like god og den er billigere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå