Gå til innhold

Noen som vet hvor jeg kan se noen bilder av ..

siemensboy

Anbefalte innlegg

Hello! Jeg lurer på hvor jeg kan se noen bilder av Tigerbelter.. Har kanskje litt lyst til å kjøpe meg et nytt belte hørt at Tigerbeltene skal være råe ?! Sjekket ut www.tigerofsweden.se men de har ikke bilder av beltene, vet noen hvor jeg kan se bilder av dem eller? :roll: hehe..

Er det noen som vet noe om priser, linker, bilder så nevn det!

Endret av siemensboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hello! Jeg lurer på hvor jeg kan se noen bilder av Tigerbelter.. Har kanskje litt lyst til å kjøpe meg et nytt belte hørt at Tigerbeltene skal være råe ?! Sjekket ut www.tigerofsweden.se men de har ikke bilder av beltene, vet noen hvor jeg kan se bilder av dem eller? :roll: hehe..

Er det noen som vet noe om priser, linker, bilder så nevn det!

00231340_sez.jpg

Link

Endret av imastard
Lenke til kommentar
Du får kjøpt noen fete Puma-belter på Dressmann. Vet ikke om det var så nøye med tigeren?

Det handler om å være merkebevisst! Det er litt nøye.

Btw, det er en good del flere T.o.s belter, den modellen der begynner å dra litt på tidens-tann.

Endret av ATI TwEaKer
Lenke til kommentar
Det tiger belte koster vell en 55€ tilsvarer ikke det rundt 400kr ? Har noen anelse hvor mye det koster i norske butikker? (ikke webshops) Trodde det var 800kr eller noe sånt?

Betalte 600 for mitt. Er du keen på fete beltespenner men til over 1000 kr. Sjekk på Tatler i bogstadveien eller på Paleét i Oslo (2. etage) husker ikke hva butikken heter, men er til venstre for Timberland, beltene er bak disken (Lindeberg belter).

Lenke til kommentar

99% av norges befolkning har det tiger beltet over :( . kjøp heller non stilige lindeberg belter

iaffal 99% av tr.heims befolkning

pirke pirke: tiger er ikke et "tanksmerke" :p men en modell som tyskerene utviklet mot slutten av andre verdenskrig

fri022_6.jpg

00231343_sez.jpg

OMG!, må kjøpes!

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Jeg har en god del lindberg belter.. :) Men jeg har ingen tigerbelter :blush: Men jeg bor i drammen så da må jeg til Oslo for å kjøpe Tigerbelte tror det ikke er mange steder i Drammen der de selger Tigerbelter.. :(?! Har sett i noen butikker men har ikke sett noen steder der de selger sånne belter.. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...