siemensboy Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Hello! Jeg lurer på hvor jeg kan se noen bilder av Tigerbelter.. Har kanskje litt lyst til å kjøpe meg et nytt belte hørt at Tigerbeltene skal være råe ?! Sjekket ut www.tigerofsweden.se men de har ikke bilder av beltene, vet noen hvor jeg kan se bilder av dem eller? hehe.. Er det noen som vet noe om priser, linker, bilder så nevn det! Endret 5. februar 2005 av siemensboy Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Er det ingen som vet hvor jeg kan se bilder, priser om noen tigerbelter? Need help please.. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Hello! Jeg lurer på hvor jeg kan se noen bilder av Tigerbelter.. Har kanskje litt lyst til å kjøpe meg et nytt belte hørt at Tigerbeltene skal være råe ?! Sjekket ut www.tigerofsweden.se men de har ikke bilder av beltene, vet noen hvor jeg kan se bilder av dem eller? hehe.. Er det noen som vet noe om priser, linker, bilder så nevn det! Link Endret 5. februar 2005 av imastard Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 at last! Thanks man! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Den "Tigeren" lignet på en hamster. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 :!: :!: :!: Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Du får kjøpt noen fete Puma-belter på Dressmann. Vet ikke om det var så nøye med tigeren? Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Du får kjøpt noen fete Puma-belter på Dressmann. Vet ikke om det var så nøye med tigeren? Det handler om å være merkebevisst! Det er litt nøye. Btw, det er en good del flere T.o.s belter, den modellen der begynner å dra litt på tidens-tann. Endret 5. februar 2005 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Det tiger belte koster vell en 55€ tilsvarer ikke det rundt 400kr ? Har noen anelse hvor mye det koster i norske butikker? (ikke webshops) Trodde det var 800kr eller noe sånt? Lenke til kommentar
Goof Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hvet ikke hvordan det er der dere bor, men her går alt for mange med slike belter til at det er noe kult. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Greit, men er det noen kule puma belter hos dressman? Hørtes jo litt rart ut egentlig? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Mhm, har sett de i noen Dressmann butikker. Er kule de ja. Høres det rart ut? De fleste klesbutikker er begynt å få et litt bredere utvalg av belter og beltespenner. Virker som det er blitt ganske "in" for tiden. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 De på dressmann er fake. Brandstad har tiger-belter. Har selv et tigerbelte. http://europe.zoovillage.com/store/product...n=15&ListType=1 Det, med svart belte og spenna er svart, med hvit tiger i. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg skal ha en stoooor beltespenne med "kart" over Texas på! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Det tiger belte koster vell en 55€ tilsvarer ikke det rundt 400kr ? Har noen anelse hvor mye det koster i norske butikker? (ikke webshops) Trodde det var 800kr eller noe sånt? Betalte 600 for mitt. Er du keen på fete beltespenner men til over 1000 kr. Sjekk på Tatler i bogstadveien eller på Paleét i Oslo (2. etage) husker ikke hva butikken heter, men er til venstre for Timberland, beltene er bak disken (Lindeberg belter). Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 HAHA!! Trodde først du snakka om en tanks!! Liksom belter og tiger.... Tenkte du trengte noen nye belter til tanksen... Det er jo et tanks merke eller noe slikt som heter tiger... haha :!: :!: Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) 99% av norges befolkning har det tiger beltet over . kjøp heller non stilige lindeberg belter iaffal 99% av tr.heims befolkning pirke pirke: tiger er ikke et "tanksmerke" men en modell som tyskerene utviklet mot slutten av andre verdenskrig OMG!, må kjøpes! Endret 6. februar 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
lodott Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 99% av norges befolkning har det tiger beltet over . kjøp heller non stilige lindeberg belter Ja, for det er nesten ingen som har lindeberg belter. Liker best små/mindre beltespenner jeg, slipper å blende alle rundt meg Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har en god del lindberg belter.. Men jeg har ingen tigerbelter Men jeg bor i drammen så da må jeg til Oslo for å kjøpe Tigerbelte tror det ikke er mange steder i Drammen der de selger Tigerbelter.. ?! Har sett i noen butikker men har ikke sett noen steder der de selger sånne belter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå