Wooho Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Har kjøpt meg følgende switch Linksys for noen dager siden. Nettverket er opp og går det men switchen lager en lyd hvis som jeg kan bveskrive nærmere ved å sammenligne den hvis man ser på TV og hører nøye etter så vil man kunne høre at TV`en lager en lyd den også. En slik lyd er det switchen lager også. Dette plager meg ikke i det heletatt siden lyden ikke høres mer hvis man er 1 meter fra switchen. Det jeg i midlertid lurer på er om en switch skal lage lyd i det hele tatt? I så fall er dette en defekt switch jeg har kjøpt eller er det ingenting å bry seg om? Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 har 8 swicther jeg 2 av swicther hører jeg lager lyd, en sånn liten høyfrekvens pipelyd. hadde også en 3com swicth som lagde skikkelig høy pipelyd så jeg hørte den på lang avtand. den pipelyden trur jeg er fra stømforsyningen i switchen er vell normalt trur jeg siden en del swicther har denne lyden men ikke alle. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 har 8 swicther jeg 2 av swicther hører jeg lager lyd, en sånn liten høyfrekvens pipelyd. hadde også en 3com swicth som lagde skikkelig høy pipelyd så jeg hørte den på lang avtand. den pipelyden trur jeg er fra stømforsyningen i switchen er vell normalt trur jeg siden en del swicther har denne lyden men ikke alle. Takk for svaret. Da har jeg ingenting å beskymre meg over. Lenke til kommentar
StoreLars Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Sikkert bare transformatoren eller .noe smått som lager den lyden... neppe noe og bry seg om. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg løste enkelt og greit problemet med å bytte strømforsynng (dette var en liten switch som ikke hadde innebygget trafo, men trafoen satt i støpslet, så jeg byttet enkelt og greit "støpsel" til et av annet merke, men som leverte like mye spenning og kunne lever like mye strøm). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå