tommylor Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Har en Octavia 1,8 t -99 modell, den sliter med følgende: sentrallås i førerdør virker nå og da, vindusheis førerdør virker ikke og varme i speil på førerdør virker nå og da. Kan vel muligens være en bryter/kobling med slark. Noen som har tips om hvor feilen kan være?? Mvh Tommy Endret 5. februar 2005 av tommylor Lenke til kommentar
lozn Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Kjenner ikke til Skoda sånn direkte, men det er jo trolig at feilen ligger i samlekabelen som går fra karosseriet og inn i døren. Der er det knekk hver gang du åpner døren og du risikerer dermed den feilen. Dessuten så virker det som om det er funksjoner som er betjent fra døren og det styrker dermed min teori... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ikke det at jeg har peiling, men slenger ut en ide: Siden alle feilene ligger i døren, altså på samme sted; kan jordingen være dårlig da? I dunno.. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hei. Jeg syns også du skal prøve og rive og røske litt i lednings-gjennomføringen i døren, som de andre her nevner. Hvis alle dine problemer konsentrerer seg om denne ene døren, er det overveiende sannsynelig at det er der problemet ligger. Husk at den kabelstrømpen/gummi (eller hva det er på din bil) godt kan se hel og fin ut utenpå. Feilen kan som du nevner også ligge i selve bryterboksen, men jeg ville sjekket det andre først i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå