Gå til innhold

Program med kalender, dagbok og adressefunksjon?

Argyros

Anbefalte innlegg

Hallois

Jeg leter etter et program som jeg kan bruke som kalender/planlegger, dagbok/journal og adresse/kontaktliste-funksjon for e-post, tlfnr, fødselsdato, adresse o.l..

Vet at MS Outlook skal kunne brukes til dette, men lurer på om det finnes noen andre alternativer..? Både gratis og betalprogrammer er av interesse

Bruker for tiden outlook express (snart opera kanskje) til e-mail, så programmet trenger ikke nødvendigvis ha støtte for det. Synkronisering med mobil hadde derimot vært greit, men er heller ingen nødvendighet.

Noen forslag?

Venter spent :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svaret!

Dette var interessant. Kommer det til å være et tillegg til thunderbird eller stående som et eget program - sunbird - da?

Tror uansett ikke jeg tar sjansen på å begynne å legge inn alle personer etc på det programmet enda siden det fremdeles bare anbefales for utviklere og har mye bugs :/ ..men høres ut som et program med godt potensiale om en stund fram i tid.

Men noen andre programmer som er aktuelle å bruke allerede i dag?

..Jeg reiser til australia i slutten av neste uke for å studere, og det hadde jo da vært greit å ha en viss oversikt over når folk fyller år og kontaktadresser og sånt på de hjemme... Samtidig hadde det vært glimerende med en kalender for litt planlegging av studier og fritidsaktiviter..

Noen flere gode forslag?

Lenke til kommentar

Er litt usikker på om dette er et "godt" forslag, men kanskje kan mitt eget program,

YourTime, være av interesse?

Det er i bunn og grunn mer et eksempelprogram for ymse programmeringsteknikker i Visual Basic, men det er ikke mindre funksjonelt for det. Skjønt, like funksjonelt som visse andre, mer profesjonelle programmer, er det neppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...