B4stian Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Topic sier vel det meste!? Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 jeg tror banetele er nedlagt, eller var det bare irc.banetele.no ? Epz. Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Vi benytter Banetele på jobben i Oslo Lenke til kommentar
So|o Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 De leverer vel bare til bedrifter, men det finnes helt sikkert mer info på hjemmesiden : http://www.banetele.com/ Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 kan ikke si jeg bor i en by, men jeg har fortsatt nett fra banetele.. vel. sånn nesten helt frem til meg. ett hopp gjennom ISP'en min og jeg er inne på banetele sitt fibernett. :drool: det har seg slik at min ISP, Tussa, som er det lokale e-verket har begynnt med telefon og bredband, og dem får levert backbone på fiber fra banetele, og nei, her på øyene, har vi ikke togbane. just for the record, jeg bor i Herøy Kommune på Sunnmøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå