Gå til innhold

Ok...Noen som føler seg gavmild i dag?

Anbefalte innlegg

Beklager en misvisende topic, men hva trodde dere? :D

Ok saken er følgende: Ble nødt til å reinstallere HL2 og så dum som jeg var glemte jeg å ta vare på mine save-filer. Kan noen vennligst sende meg et par save filer? Jeg trenger en savefil i chapteret etter Anticitizen one...har kommet langt forrige gang på hard og gidder ikke gå gjennom alt på nytt. Har rett og slett ikke tid.

Alle som kan hjelpe, og det er sikkert mange, vil jeg si 1000takk på forhånd. :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Beklager en misvisende topic, men hva trodde dere? :D

Bevist dårlig emnefelt :no:

Det er nesten som en stakkars moderator tyr til tårene.

Siden du allered vet dette er et dårlig emnefelt skal du ikke få gleden av at vi endrer emnefeltet for deg, derimot skal jeg være snill og stenge denne for deg. Så tenker vi på at vi har retningslinjer vedr. emnefelt som sier at de skal være informative overfor inneholdet i tråden!

Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...