daffyr Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Har hørt en del om at d ikkje går ann å overklokke ferdig kjøpte maskiner som dell og andre kjente merker.....er dette sant ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Har hørt en del om at d ikkje går ann å overklokke ferdig kjøpte maskiner som dell og andre kjente merker.....er dette sant ? Helt sant. Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 hvorfor ikkje egentlig....maskiner som dell og sann har jo helt vanelige komponenter......selv har jeg en dell med Pentium 4 2,8 ghz......hvorfor går d ikkje ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 hvorfor ikkje egentlig....maskiner som dell og sann har jo helt vanelige komponenter......selv har jeg en dell med Pentium 4 2,8 ghz......hvorfor går d ikkje ? Biosen er låst til faste innstillinger... Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 ok....går d ikkje ann å kjøpe ny bios da ? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Nei, da må du bytte ut en brikke, som Dell helst ser du ikke får tak i. De vil jo at du skal få akuratt det du betalte for, og ikke mer. Så kanskje du kjøper ny maskin av de igjen. Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Går d ann for mej å bytte ut houved kortet og bruke de andre kompontene på det...åsso overklokke da ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Går d ann for mej å bytte ut houved kortet og bruke de andre kompontene på det...åsso overklokke da ? Da mister du garantien og må kjøpe deg en ny operativsystem (XP) siden recoveryen til Dell vil ikke funkere med det nye hovedkortet... Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hvordan er det med HP da? Er de like vrange!? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hvordan er det med HP da?Er de like vrange!? Må regne med det jah Lenke til kommentar
NeVa Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Går d ann for mej å bytte ut houved kortet og bruke de andre kompontene på det...åsso overklokke da ? Da mister du garantien og må kjøpe deg en ny operativsystem (XP) siden recoveryen til Dell vil ikke funkere med det nye hovedkortet... jeg hadde ikke noe problem med å bruke XP disken som fulgte med dell pc'en min når jeg kjøpte meg ny pc. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Går d ann for mej å bytte ut houved kortet og bruke de andre kompontene på det...åsso overklokke da ? Da mister du garantien og må kjøpe deg en ny operativsystem (XP) siden recoveryen til Dell vil ikke funkere med det nye hovedkortet... jeg hadde ikke noe problem med å bruke XP disken som fulgte med dell pc'en min når jeg kjøpte meg ny pc. mener at DELL ikke har recovery disc sånn som HP har. Som NeVa sier, fungerer alt med XP CDen som fulgte med DELL, på en selvbygd en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå