Drizt Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Merkelige greier det her. Skulle ta backup av noen data, og har en spindel med eproperfomance DVD-R 8x plater. Nero kom til rundt 50% og så stoppet brenninga opp. Nå vil ikke platen komme ut av brenneren uansett hva jeg gjør. Virker som den er stuck inni brenneren. Hører en liten hakkelyd når den prøver å ejecte platen. Hva skal jeg gjøre?? Har prøvd å restarte maskinen og vrikle litt på brennekoveret foran, men er redd for å ødelegge brenneren. Satt nero på 8x brennehastighet. Endret 5. februar 2005 av Drizt Lenke til kommentar
frentix Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Har du prøvd å stikke en binders inni det lille hullet på framsiden av drevet? Den skal komme ut da. Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Skal prøve. takk for tipset. Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 cden kom ut, men nå når ingenting står inni brenneren står den likevel bare å "hikker" på samme måte. Er en helt ny brenner. Oppfører seg litt merkelig. Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Noen som vet hva som har skjedd? OC-Freak; har fått inntrykk av at du er en ekspert på området. Noen kommentarer? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Regner med at du har slått maskinen av og på allerede? IDE drivere? Virker brenneren fremdeles (til lesing og brenning)? Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Har ikke gjort noe spesielt med ide drivere, eller noe annet, og den har funket i sånn ca 2 uker. Når jeg slo på maskinen åpnet brenneren seg halvveis og lukket seg igjen. Den oppfører seg som noe har "klikket" for den. Når jeg trykket på knappen nå åpner den seg helt, lukket seg igjen og gikk halvveis ut igjen Tviler på at den klarer å brenne i sin nåværende tilstand. Endret 6. februar 2005 av Drizt Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kan du prøve den i en annen maskin? Funker den ikke der heller - send den tilbake og få en ny. Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 okei. får prøve det. Takk for tipsene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå