Gå til innhold

fryktelig lav fps!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
som det står i topic, så har jeg j**** lav fps i cs 1,6 og source! hadde nylig 5,9 pfs i cs! åssen kan dette ha seg? celeron 2,4 512 ram 9800SE! takker for alle svar! ;):thumbdown:

Celeron er en drittprosessor, kvitt deg med den. 9800SE holder til Cs 1.6 men ikke til cs:source.

 

Ellers så kan du laste ned ad-aware (googleit) og fjerne all spyware og dritt, og kanskje formatere.

Lenke til kommentar

Celeron fungerer, og skal holde i lange baner til cs16...

9800se skal også fungere til cs 1.6, og skal klare cs source på middels grafikk. En kompis har samme systemet bare med en p4 2.6ghz, og han opplever null lagg på 1024*768 med null aa/af og middels grafikk... cs 1.6 har han stabilt 100fps. Dessverre vet jeg ikke hva som er problemet. Sjekk pcen for spyware o.l., kanskje det hjelper...

 

Herr brun

Lenke til kommentar
ja,kjører opengl , tror oxo jeg har nyeste driver :hmm: kan det ha noe med skjermen og gjøre? har en "eldre" skjerm, med bare 85hz

Har 85Hz og kjører 100fps med vsync off jeg. Ikke noe galt med det. (Ikke si at det er noe galt med det, diskuter det et annet sted)

 

Prøvd å avslutte noen programmer i bakgrunnen? Jeg har som regerl 100fps konstant, men hvis jeg lar bittorrent stå på i bakgrunnen selvom det ikke laster ned noe, så får jeg 3fps elns.

 

Så prøv å avslutt noe crap :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...