Ernie Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Altså jeg sitter her med en 66GB Fat32 partisjon jeg gjerne vil ha defragmentert. Satte diskeeper på jobben, men etter flere timer har den bare kommet seg til 16% Nå lurer jeg selvsagt på hvorfor det tar så forbanna lang tid. Tips og ideer anyone? Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Tips: Formater disken med filsystemet NTFS, bytt defragprogrammet ditt til enten O&O Defrag eller PerfectDisk. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Godt tips Prøvde ut PerfectDisk uten å konvertere. Gikk jo fortsatt som sirrup, men etter en konvertering til NTFS gikk det en smule raskere Noen som kan forklarer hvorfor det er sånn? Skal vedde på at hvis jeg hadde lagt inn Win98 eller noe i den duren så hadde det gått en del kjappere... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 O&O Defrag anbefales IKKE for de utålmodige. Den kan bruke flere døgn på å bli ferdig. Diskeeper er hvertfall kjapt nok på NTFS. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hvis disken/partisjonen er smikkfull kan det være lurt å rydde litt vekk før du defragmenterer. Er en fordel å ha rundt 10%-20% ledig, så det er litt plass å flytte dataene rundt på. Trond Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Veit, men i dette tilfellet hadde jeg 57% igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå