krusk Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hei Jeg skal kjøpe ram til socket 939, som støtter dual ram. Hva gir da best ytelse av 4x256 mb (2xdualram) og 2x512 mb (1xdualram)? Noen tips? takk Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Samme ytelse, men 2x brikker gir bedre stabilitet. Jeg kunne utdype, men konklusjonen er at det er ingen fordeler (som jeg kan komme på) med 4x 256 i forhold til 2x 512. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Samme ytelse, men 2x brikker gir bedre stabilitet. ..Og bedre muligheter for oppgradering. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kjører 4*256 Geil minne, funker fett. Men kan være det som stopper meg i klokkingen!... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kjører 4*256 Geil minne, funker fett. Men kan være det som stopper meg i klokkingen!... Ja, det kan være. NB blir belastet dobbelt så mye ved bruk av 4 brikker kontra 2 brikker, derfor har den ikke mulighet for presse seg like langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå