Fosse Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hei! Jeg skulle fikse en bærbar acer (Aspire 2012WLMI) for en kompis fordi han hadde en del spyware innpå. Til PCen fulgte det med 3 recovery CDer med windows og alle programmer. Når han installerte maskinen på nytt med det så forsvant ikke spion programmene. Derfor skulle jeg formatere diskene hans. Hardisken hans var oppdelt sånn: C: 47 GB D: 9,7 GB og en liten partisjon som heter Acer_service. Jeg formaterte D: i selve windows, men det gikk ikke an å formatere C:(den som windowsen ligger på) Derfor satte jeg inni min egen Windows XP Home CD og slettet den partisjonen derifra. Deretter tok jeg ut min WinXP CD og satte inn hans recovery CD og startet på nytt, men nå går der ikke an å installere windows fra hans recovery CDer. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, han reiser i morgen å må ha med seg maskinen da. Må ha hjelp snarest! Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 prøv og bruk din windows cd til og innstallere windows da? synes bare det er trøbbel med det her recovery styret.. har selv vært plaget med lignende. formater hele skiten og kjør en clean install fra din windows cd. Lenke til kommentar
eXoTiCx Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 er helt enig med phax Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jepp, bruk din egen XP cd til og installere windows på maskinen hans. Husk på lisenseringen, er det ikke samme versjon er det ikke lovlig, og han får nok bare bruke windows i 30 dager før det slutter og virke. Er det samme version er det ikke noe problem, cdkey'en hans står sikkert på et klistremerke under maskinen hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå