Vain Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg sendte mail til [email protected] for spørre om å bytte brukernavn og fikk dette i svar: (From : Kjell Aksel Olsen via RT <[email protected]> ) QUOTE > [********@hotmail.com - Wed Feb 02 21:26:57 2005]:> > <html><div style='background-color:'><DIV class=RTE></DIV>> <P>Hei</P>> <P>Jeg vil gjerne bytte brukernavnet mitt. Jeg vil gjerne ha noe som> er litt mer anonymt enn 86Fredrik, som jeg har n Virker som om teksten er kutta, for dette var ikke hele mailen jeg sendte. Er det dette jeg skal få i svar eller er det bare en moderator som har det gøy? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Når du sender mail til [email protected] så IKKE bruk HTML-kodet mail. Lenke til kommentar
Vain Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Ok. Skal jeg sende en ny mail da? Edit: Er det ikke standard hotmail å bruke htmlkodet mail? Jaja, sender ny mail jeg. Endret 5. februar 2005 av 86Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg