lokeland Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Har sett at mange sprayer hovedkortene sine og sånt. Er dette trygt? Og hvordan gjør man det isåfall? Har 1 flaske med hvit grunning, 1 svart gloss, 1 grå gloss og 1 klarlakk! Kan jeg få sprayet hovedkortet mitt med det, eller trenger jeg noe mer? Har vært UTROLIG fett egentlig! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Har sett noen som har gjort det for en stund tilbake noen som har gjort det på bit-tech.net Men, jeg har en liten tro på at det blir for lite luft til enkelte komponenter. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 må hvertfall ha maling som ikke leder strøm Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Har ColorWorks.. Går det ann å bruke? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 spray på noe metall å prøv da vel Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Det er litt trikky da, i og med at du kan ende opp med å sette jumpere og andre ting som skal lede ut av funksjon Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Bare jeg får pressa noe ut av de så skal jeg teste! Som minner meg på et annet problem igjen. Har rista godt å pressa alt jeg kan og jeg får ikke en døyt ut av flaskene! Hva må jeg gjøre? :S Som sagt tidligere er det ColorWorks.. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Ta av "cap'n"(den som malingen kommer ut av også kallt "dysa"), og der er det en rød plastikk ring som stopper den før det kommer noe ut. Den må du ta ut og da funker det edit: har sett en post her på forumet hvor de diskuterte dette med lakking av komponenter. søk litt, så finner du den kanskje Endret 5. februar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Å, takk! =D Det stod en bruksanvisning på flaska, men den var vi miniatyrisk! Hvorfor så liten skrift? :s Jaja.. Skal dele musa mi i to (svart øverst og sølv neders eller omvendt).. Hvilken vei synes dere jeg skal ha det? Svart nede og sølv oppe, eller omvendt? BTW: Det er grisekaldt å spraye ute nå!! :s Litt off-topic nå..! Endret 5. februar 2005 av brainbug90 Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 spray innendørs med vinduer litt åpne.. det funker fett. men prøv å legg kanna i varmt vann før du sprayer. da blir det mye mer fyldig lag og fargen kommer skikkelig frem med færre lag. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Takk! =D Skal gjøre det.. Men kommer det ikke vann inn i flaska når jeg legger den i vannet da? Kan uansett ikke gjøre det inne.. Har ingen egnede steder å gjøre det..! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 nope.. flaska er under trykk, ting går bare ut Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Ahhh.. Trur jeg burde bruke den logiske sansen min for en gangs skyld Lenke til kommentar
hurr Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Takk! =D Skal gjøre det.. Men kommer det ikke vann inn i flaska når jeg legger den i vannet da? Kan uansett ikke gjøre det inne.. Har ingen egnede steder å gjøre det..! Tihi Lenke til kommentar
e321 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 hehe jeg spraya inne i uthuset... Med døra igjen(det regnet selfølgelig mot døra) Blei godt svimmel etter en halv time Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hehe, jeg leste feil det var ikke du som hadde spraya Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Nei..! Hadde BTW ikke turt å lagt ut min første lakkering som ble gjort etter denna tråden Greide mesterverket å få grunninga til å renne! Men men.. Pusse pusse pusse! Lenke til kommentar
loqron Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Nei..! Hadde BTW ikke turt å lagt ut min første lakkering som ble gjort etter denna tråden Greide mesterverket å få grunninga til å renne! Men men.. Pusse pusse pusse! Husk du må ikke overdrive.. tynne strøk hele tiden.. Så blir det nok bra *vente på bilder av renningene* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå