[SK]Eagle Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Hei, jeg vurderer og kjøpe meg en 5.1 høyttaler pakke til pcn til ca. 1000 kr. Siden jeg ikke har noe som helst peiling på lyd eller hvilke merker som er bra så lurte jeg på om jeg kunne på hjelp her, her er noen av de jeg har sett på: hercules altec lansing Creative Cyber Acoustics kom gjerne med andre forslag *Mod edit: Emnefeltet er endret til noe mer beskrivende. Husk å lage et beskrivende emnefelt neste gang. Rikky* edit: fant et snaxy høyttaler set her : tsunami Endret 5. februar 2005 av [SK]Eagle Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Tror ikke du skal satse på det Tsunami settet. Vurderte å kjøpe det selv men mange avrådet meg så jeg kjøpte heller Logitech X-530. Det er helt konge og spiller bra om du spiller høyt. Ville godt for det eller Altec sitt. PS: søk før du poster Lenke til kommentar
e321 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ville også godt for X-530 ! Har det selv og det er mye for pengene Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg har også disse. Lyden er veldig god. Musikk som Bjørn Eidsvåg, Maria Solheim osv lyder meget godt i disse høytaleren. Har også testet Barbie Girl med Aqua. Det dunket bra. Ledningene er korte. Kjøp vanlige phonokabler og skjøt. Lenke til kommentar
Wintel Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Har også X530, rimelige høyttalersett med god lyd. Hvilket lydkort har du? Wintel Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Har også X530, rimelige høyttalersett med god lyd. Hvilket lydkort har du? Wintel Det innebygde på AI7 Subben er veldig bra. Tastet den i Darude - Sandstorm og kan love at den dunket bra! Lenke til kommentar
[SK]Eagle Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 jeg har et integrert lydkort jeg lurer på om jeg skal gå for Cyber Acoustics Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jepp. Savner en skikkelig test på disse høytalerene. Jeg har ikke hørt så mange forskjellige høytalere i denne klassen. Men X-530 høytalerene imponerer. Jeg har hørt veldig mange ulike lydsystemer. Også studiohøytalere. X-530 gir mye for pengene. Kan godt hende at Cyber Acoustics er bra! Hvis noen finner en test, så post den her. Teknologien raser videre og man får vanvittig mye pengene. Det som var dyrt moderne og bra for 10 år siden selges i dag til pølsepriser. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 x-530 kjøpte jeg for ca 1 mnd siden, det imponerte stort! Lenke til kommentar
[SK]Eagle Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 da kan jo jeg kjøpe cyber acoustics og gi en report på hvordan det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå