jingt Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Hei. hvordan får jeg åpnet stengte tråder? Sletta alle Cookiene på dataen, men funker ennå ikke.. hva skal jeg gjøre?? Mvh. #EDIT av moderator - fjernet link og brukerens navn. Vi vil ikke ha noen uthenging av personer her# Endret 5. februar 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hehe, men ikke et direkte gullkorn men, men god nok! får egentlig mest medfølelse jeg. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 får egentlig mest medfølelse jeg. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Dette er jo ikke akkurat et gullkorn. Det er en uttalelse fra en ganske fersk forum/databruker. Alle gullkorn er jo i grunn uttalelser, men ettersom denne gutten/jenta er ganske ny på forumet ser jeg ikke helt humoren i det. Endret 10. februar 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Synes 3 måneder og 500 poster er nok Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Dette er jo ikke akkurat et gullkorn. Det er en uttalelse fra en ganske fersk forum/databruker. Alle gullkorn er jo i grunn uttalelser, men ettersom denne gutten/jenta er ganske ny på forumet ser jeg ikke helt humoren i det. Det var en gang en meget klok mann som sa noe meget klokt (duh). Jeg må nesten sitere ham: Et gullkorn trenger ikke nødvendigvis være noe morsomme greier,det kan like gjerne være noe som er godt sagt. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=3648019 Endret 10. februar 2005 av ProZaC Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 I fare for å bli skjelt ut så sier jeg bare: OK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå