genetex Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 hei. jeg har bestemt meg å skaffe meg nytt skjermkort, til agp. mine specs nå er: 3.06 ghz 1024 ram radeon 9600 non pro 128 mbt osv. hvilket kort er bra til dette? vil et x800xt pe være over kill? 6800 ultra være overkill? hvor går egentli grensen mener dere? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ville satset på et 6800GT var jeg deg. Lenke til kommentar
sidesprang Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 6800gt er det beste valget i dag. for pris/ytelse. hvis du skal høyere enn 6600gt. etter min mening. 3000 kr for et meget meget bra kort Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Eller du kan satse på et 6800 og åpne pipelinsa, og klokke d bitte litt, så får du ytelsen til et 6800GT og sparer masse cash.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Dårligere topic skal man leite lenge etter for og finne. Du bør endre denne. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg