JohanP Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Noen som har erfaringer med 3Com switch'er? Jeg har tenkt å kjøpe 3Com Baseline Switch 2824 24P gigabit (se link; http://www.3com.com/prod/en_EU_EMEA/detail...res&sku=3C16479), men jeg har ingen erfaringer med 3Com. Finnes det noen sider som har testet mange Gigasitch'er? Lenke til kommentar
Killer Instinkt Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 har kunn gode or å si om 3Com jeg i hvertfall.. har heller ikke hørt om noen som har klaget åver de Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Mine erfaringer med 3Com switcher er at de er følsomme for strømbrudd, så jeg anbefaler å sette overspenningsvern på kontakten til switchen. Vet ikke om dette er spesielt for 3Com, det er eneste merket jeg bruker på kablet nettverksutstyr. Lenke til kommentar
JohanP Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Er kanskje DLink DGS-1224T mer å satse på? Har lest mye bra om D-Link switcher (bl.a. her), men jeg er utgangspunktet skeptisk til D-Link. Vil ikke at den skal bryte sammen med en gang trafikken blir stor, og jeg har heller ikke lyst til å bruke en "formue" på switch (ikke over 8k). Lenke til kommentar
joker Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 jeg har en 4226T den er manageble den funker veldig bra men den bråker /bråket noe helt for J****** tok til slutt og lagde et hul i dekselet til en 8cm vifte som går på 5 volt og da ble den stille.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Noen som har erfaringer med 3Com switch'er?Jeg har tenkt å kjøpe 3Com Baseline Switch 2824 24P gigabit (se link; http://www.3com.com/prod/en_EU_EMEA/detail...res&sku=3C16479), men jeg har ingen erfaringer med 3Com. Finnes det noen sider som har testet mange Gigasitch'er? Har 24 port managet switch 3com på jobben, funerer utmerket. Har bare 3com switcher. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå