terrorsauraistlin Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 var ikke det jeg mente . hvis du fullfører et hus (husker ikke hva de heter) det er hovedkvarter rundt omkring og hvis du fullfører en 30 oppdrag så får du et sånt slott (inkludereer ventetid og løping fram og tilbake mellom stedet der slottet skal bygges da ) og jeg stjal alt jeg så i moorowind og la det i en kjeller i det slottet dermed gikk søstra mi inn i spillet og henta diverse ting fra "kjelleren" og la de rundt omkring... Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 hvis du fullfører et hus (husker ikke hva de heter) The Great Houses of Vvardenfell: House Hlaalu House Redoran House Telvanni Det er de du kan bli med i. Det er fler, med de er kun nevnt i bøker i Morrowind og slikt. Lenke til kommentar
assassin Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 du får også et dritkult hus viss du gjør ferdig alle oppdragene på solstheim for raven rock kolonien. du kan bestemme om du vil ha huset ved vannet, skævven eller mitt i byen. da er du også sjef der, men byen er den ikke akkurat den beste, det er èn trader eller smith i hele byen (du bestemmer) Huset inkluderer lager, kjøkken, spisestue, soverom og to etasjer. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg ryddet ut den tidligere bokselgeren i Mournhold, og flyttet inn. Huset er koselig, og består av en nedre og en øvre etasje. Foresten er alle tingene hentet med mye tolmodighet, og uten noen form for juks. Ingangen til huset, samt fyren min og hans trofaste pack-rat. Etasje 1: Etasje 2: (beklager at det er litt rotete, tar litt tid å rydde alle tingene på plass..) Pleier å ta vare på "ash" statuene etter en og annen fjelltur.. Tok et par timer, men den ble ferdig tilslutt: "Bokmuren! " Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Gale mann! Knall at du tar deg tid til sånt, hadde sikkert gjort det samme i mine yngre dager... (those were the days eh?) Var skikkelig bra! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Steike! Etter at jeg ble "god" og alt alt alt alt for rik så sluttet jeg å ta med meg ting nesten.. hehe, gidder bare ikke Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg kjøpte spillet da det kom ut, og jeg spiller fortsatt. Tror kansje jeg skal prøve med noen pluggins snart, da jeg sliter med å finne ut nye ting jeg kan gjøre. har foresten et hus til på den saven, men jeg har ikke flyttet inn alt fordi det tar så lang tid.. Foresten, noen som har drept Fargoth med den store røde hammeren som ligger i museet i mournhold? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Veldig imponerende Fargoth! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Veldig imponerende Fargoth! Tusen takk =) Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Veldig imponerende Fargoth! Ditto! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå