Gå til innhold

TES: Hus i Morrowind

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei Equerm. Hvordan får du vekk det dumme liket i huset ditt? Har det samme huset, men når jeg prøver å fjerne liket står det bare "can't remove courpse" eller noe slikt. Må jeg gjøre et quest først? Kule bilder forfesten :thumbup:

Det går ikke an fordi det er tilknyttet et oppdrag, slik at du liksom skal finne fyren å si i fra om det for så å finne ut hvem som drap han. (ork i høyt hus i balmora :whistle:) derfor kan du ikke fjerne han. Jeg har bare kledd på han jeg da, så jeg kan se hvor fin rustningen min er :roll:

Lenke til kommentar
Hus? Med egen innredning? hvordan?

Når du får morrowind følger det med et program som heter TES3 construction set, det kan du bruke til å lage forskellige mod's til morrowind. Du kan lage alt med det programmet, så du kan også lage og innrede egene hus, eller du kan forandre gamle hus :w00t:

Endret av Equerm
Lenke til kommentar

Ja..

Vi begynner med Spisestuen

Derfra går vi inn på Våpen og rustingsrommet Finnes også en god del klær der vanligvis, men jeg bytter på mellom husene så det er ikke så mye der akkurat nå :)

Våpen og rustningsrom2

Våpen og rustningsrom3

Våpen og rustningsrom4

Våpen og rustningsrom5

Så går vi inn mot soverom osv.. Sånn ja

Kjøkken må man ha! :)

Og til slutt, plassen hvor jeg sover

Ser at bildene ble litt mørke :hrm:

Jaja, jeg har ikke brukt TES3CS, men gjort det litt mer tungvindt og puttet tingene inn rett fra inventory (bortsett fra bord, hyller osv)

Endret av Volcov
Lenke til kommentar
hmm jeg ble ferdig med ett av husene og fikk tildelt slott...søstra mi freaka helt og begynte å innrede det for hånd og det ble ganske kult...men jeg har fuck MWen min :(

(søstra mi brukte kansje 3 måneder på dette...)

WOW! Innredet søstera di et slott til deg?! Dritkult! At jeg aldri har tenkt på å lage meg et slott! Genialt, var jo bare litt dumt at morrowind ble fuckedup av det da =\

For å fikse det kan du jo bare prøve å fjerene alle filene som var i mod'en da, selv om det er litt dumt at det forsvinner da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...