stoltz Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Heihei. Fikk litt inspirasjon av en anne tråd her til å inrede mitt eget hus Og så tenkte jeg det ville vært gøy å se bilder fra andre hus som dere hadde innredet. Kunne dette vært noe? Endret 5. februar 2005 av UGK Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ahh! Hadde hus i Morrowind ja, innredet seff med alt tilbehør! Har dessverre ikkje Morrowind med saves eller screens på maskina. Men har planer om å begynne på nytt når eg får Morrowind: GOTY Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har ikke innredet huset mitt selv med møbler og slikt men jeg har fyllt det opp http://dev.sugar-free.org/div/morrowind/ Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 ja, det var egentlig det jeg mente. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 ja, det var egentlig det jeg mente. Ditto Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Hei Equerm. Hvordan får du vekk det dumme liket i huset ditt? Har det samme huset, men når jeg prøver å fjerne liket står det bare "can't remove courpse" eller noe slikt. Må jeg gjøre et quest først? Kule bilder forfesten Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hei Equerm. Hvordan får du vekk det dumme liket i huset ditt? Har det samme huset, men når jeg prøver å fjerne liket står det bare "can't remove courpse" eller noe slikt. Må jeg gjøre et quest først? Kule bilder forfesten Det går ikke an fordi det er tilknyttet et oppdrag, slik at du liksom skal finne fyren å si i fra om det for så å finne ut hvem som drap han. (ork i høyt hus i balmora ) derfor kan du ikke fjerne han. Jeg har bare kledd på han jeg da, så jeg kan se hvor fin rustningen min er Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Ok takk. Men hvordan kan jeg ta screeshots? Når jeg trykker på "Print Screen" så kommer det bare sånn error ting(husker ikke helt ). Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ok takk. Men hvordan kan jeg ta screeshots? Når jeg trykker på "Print Screen" så kommer det bare sånn error ting(husker ikke helt ). Har du gjort slik som jeg skrev her? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Nei hehe, men hvordan gjør jeg bildene om til foreksempel .jpg filer? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Nei hehe, men hvordan gjør jeg bildene om til foreksempel .jpg filer? Det må du gjøre "for hand" i et bildeprogram, eks: photoshop, paint fungerer også fint edit: svarte på 1 minutt! Endret 6. februar 2005 av Equerm Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hus? Med egen innredning? hvordan? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Hus? Med egen innredning? hvordan? Når du får morrowind følger det med et program som heter TES3 construction set, det kan du bruke til å lage forskellige mod's til morrowind. Du kan lage alt med det programmet, så du kan også lage og innrede egene hus, eller du kan forandre gamle hus Endret 6. februar 2005 av Equerm Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Ja.. Vi begynner med Spisestuen Derfra går vi inn på Våpen og rustingsrommet Finnes også en god del klær der vanligvis, men jeg bytter på mellom husene så det er ikke så mye der akkurat nå Våpen og rustningsrom2 Våpen og rustningsrom3 Våpen og rustningsrom4 Våpen og rustningsrom5 Så går vi inn mot soverom osv.. Sånn ja Kjøkken må man ha! Og til slutt, plassen hvor jeg sover Ser at bildene ble litt mørke Jaja, jeg har ikke brukt TES3CS, men gjort det litt mer tungvindt og puttet tingene inn rett fra inventory (bortsett fra bord, hyller osv) Endret 12. februar 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jaja, jeg har ikke brukt TES3CS, men gjort det litt mer tungvindt og puttet tingene inn rett fra inventory (bortsett fra bord, hyller osv) Jeg har merket selv at det ofte kan vere et foreferdelig styr å få sverdene, rustningene o.l. til å ligge helt beint Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Var litt problemer ja. Må bare bruke litt tid på det, så ordner det seg Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Dobbel Endret 16. februar 2005 av Volcov Lenke til kommentar
terrorsauraistlin Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 hmm jeg ble ferdig med ett av husene og fikk tildelt slott...søstra mi freaka helt og begynte å innrede det for hånd og det ble ganske kult...men jeg har fuck MWen min (søstra mi brukte kansje 3 måneder på dette...) Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 hmm jeg ble ferdig med ett av husene og fikk tildelt slott...søstra mi freaka helt og begynte å innrede det for hånd og det ble ganske kult...men jeg har fuck MWen min (søstra mi brukte kansje 3 måneder på dette...) WOW! Innredet søstera di et slott til deg?! Dritkult! At jeg aldri har tenkt på å lage meg et slott! Genialt, var jo bare litt dumt at morrowind ble fuckedup av det da =\ For å fikse det kan du jo bare prøve å fjerene alle filene som var i mod'en da, selv om det er litt dumt at det forsvinner da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå