Solid Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Hvor er det dere uploader filmer. Jeg har et eller to forsøk på redigering jeg har lyst til å vise dere. Men før jeg uploader, hvordan gjør man det man har på ''Vegas'' om til en enkel fil(m) man kan se i mediaplayer. Takker for alle svar. Ops postet den i feil kategori. Skal få den flyttet. Endret 5. februar 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Velg File og Render as. Filtype kan du sette til Windows Media Video hvis du skal legge den ut på nett. Under Template velger du enten 256Kbps, eller 512Kbps, alt etter hvor god kvalitet du vil ha i forhold til filstørrelse. Filmen legger du på en hjemmeside du har tilgang til og legge ut linken her. Endret 6. februar 2005 av JoergenJonassen Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Jeg har ikke en hjemmeside. Er det ikke noen som tilbyr et eller annet gratis der jeg kan uploade. Edit. Unnskyld jeg må jo takke . Endret 6. februar 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
W Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har ikke en hjemmeside. Er det ikke noen som tilbyr et eller annet gratis der jeg kan uploade. Edit. Unnskyld jeg må jo takke . Du kan jo bare lage en home.no hjemmeside. Da har du ca. 20mb du kan bruke. Lenke til kommentar
knockertommy Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 http://rapidshare.de/en/main.html Denne fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå