Complexity Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 har tenkt å bestille http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBUVFBL men jeg lurer på hvilken plugg det er på den? skall sette den i sidedøren i plexiglasset, så det burde kansje være litt lang ledning. noen som har slik vifte og vet mer? har asus k8n deluxe hovedkort. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Ingen?... vill bestille, men må vite hvilken plugg det er.... vist noen vet det så skriv FORT! for jeg bestiller med en gang jeg får svar!! Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 kjøp med en konverterer da for sikkerthetsskyld og du vil få vifta til og funke uansett om du klipper av ledningene og kobler den rett på strømforsyninga Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg lurte på det sammen for en stund siden og noen sa det bare var 3pin, andre sa at det vara både 3 og 4 pin mens noen sa at det bare var 4 pin.. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 På den vifta er det både 3 og 4 pins kontakt.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 ok.. takk Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 har fått viften og kan konstantere at det er begge pluggene på den vifte, lang kabel også Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 har fått viften og kan konstantere at det er begge pluggene på den vifte, lang kabel også Greetings from me! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 det er tillome gummi-beskyttelse rundt kabelen:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå