angelsen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg selger en AMD Athlon XP2500+. Vet ikke helt hvilken pris jeg vil selge den for, eller hva den er verdt. Så selger den til høystbydende! Svar meg på mailen min. Min mail er: [email protected] Kun seriøse hendvendelser. Mvh Erik Angelsen Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Annonser skal vel ikke legges ut på forumet, men i bruktmarkedet. Ooh, gøy å leke mod EDIT: #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Endret 5. februar 2005 av PCXray Lenke til kommentar
angelsen Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Sry, tenkte jeg ikke over Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Og spillevillevips så har en ny bruker som har lært noe nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg