knudsvik Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Noen som har en anbefaling av en digg skjerm helst 17 - 19 tommer lcd som passer godt med Den nydelige 12" Powerbooken min? Vil jo selvfølgelig ha Apple sin skjerm, men den er jo rådyr. Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Dell.no selger i alle fall rimelige og gode skjermer. Widescreen-tjuetommeren deres har det samme panelet som Apple sin 20", bare til 3000 kroner lavere pris. Lenke til kommentar
SondreB Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Apropos skjerm: Dersom du har en iBook, kan du da koble den til en annen skjerm, og så bruke tastaturet på iBook? Er det dette dere beskriver her? Må du da ha en kabel? Hvor mye koster da denne eventuelt? Skjermen jeg har til pcen heter hp pavilion m703, tror jeg. Funker denne med mac, altså å koble den til iBook? Noen som vet? Plugger du bare inni samme inngangen som du bruker for kabelen som du har fra kabinettet/harddisken til skjermen da eller? Endret 5. februar 2005 av SondreB Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Apropos skjerm:Dersom du har en iBook, kan du da koble den til en annen skjerm, og så bruke tastaturet på iBook? Er det dette dere beskriver her? Må du da ha en kabel? Hvor mye koster da denne eventuelt? Skjermen jeg har til pcen heter hp pavilion m703, tror jeg. Funker denne med mac, altså å koble den til iBook? Noen som vet? Plugger du bare inni samme inngangen som du bruker for kabelen som du har fra kabinettet/harddisken til skjermen da eller? Jepp. Jepp. Jepp. Ingenting, den følger med (regner med det er en VGA-skjerm). Jepp. Jepp. Øh ... hva? Du får med en overgang du plugger i iBooken, denne plugger du skjermen i og voilá. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå