Gå til innhold

Forslag til forbedring av smilie-lageret!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan godt få komme flere smilies i det panelet du får frem når du trykker på "Klikk her for fler smileys", men ute i selve post innlegg vinduet ser jeg helst at det blir uforandret.

 

EDIT: Men ikke de smileyene som er postet her. De var forferdelige.

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar

QUOTE (datating @ 05/02/2005 : 17:32)
Hvorfor fylle postene med smileys, se eksempel under... :p

Ryddig eks:
F**** pcen funker ikke!

Smiley-versjon:
:scared::yucky: F**** den j***** mo*** fuc*ings pcen vil jo for hel*ete ikke starte!! :realmad::wallbash::realmad:

Hørt rykter om at det kan være kjekt å ha like setninger når du sammeligner sånn.

Lenke til kommentar

QUOTE (LoS @ 05/02/2005 : 17:33)
QUOTE (datating @ 05/02/2005 : 17:32)
Hvorfor fylle postene med smileys, se eksempel under... :p

Ryddig eks:
F**** pcen funker ikke!

Smiley-versjon:
:scared:  :yucky: F**** den j***** mo*** fuc*ings pcen vil jo for hel*ete ikke starte!! :realmad:  :wallbash:  :realmad:

Hørt rykter om at det kan være kjekt å ha like setninger når du sammeligner sånn.

Hehe, men ser man ikke stort sett sånne setninger da? De som overdriver med smileys overdriver med noe mer også... :p

Lenke til kommentar

Animerte smileys er generelt ein uting, så eg tviler på at slike forslag vil bli vedtatt i forumstyret (eg vil i alle fall stemme imot). Dersom det er nokon nye smileys som står i stil til dei me allereie har, så må dei gjerne postast her. Dei smileyane som er vist over står ikkje i stil til dagens forum, og vil difor ikkje bli vurdert.

 

Forresten, så er denne tråden feilposta, og eg flytter den til rett kategori.

Lenke til kommentar

Jeg synes smiliene vi har her fra før av holder i massevis, og hvis man absolutt må bruke en eller flere andre "smiletryner" så kan man jo bruke IMG-taggen.

Animerte smilies er slitsomt å se på, særlig sånne som ruller over skjermen og lignende. Derfor synes jeg at vi burde holde oss unna slike.

Endret av @kd
Lenke til kommentar

QUOTE (@kd @ 05/02/2005 : 21:59)
Jeg synes smiliene vi har her fra før av holder i massevis, og hvis man absolutt må bruke en eller flere andre smiler så kan man jo bruke IMG-taggen.
Animerte smilies er slitsomt å se på, særlig sånne som ruller over skjermen og lignende. Derfor synes jeg at vi burde holde oss unna slike.

enig :thumbup:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...