Midnight_walker Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Syns dere må få noen flere smilies... Forslag: Endret 5. februar 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Valent Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 klart vi trenger forbedringer.. men det har det ikke vært på leeeenge.. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 jeg stemmer med og i mot. ikke for sonne stoore med mase smileys osv.. men kan godt bytte ut noen med litt festlige Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ja, stemmer mot, vil ikke ha det rotete og stressende som på ITavisen... Blir så mye mindre seriøst med mange sånne spy og løpe smilies m.m. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 QUOTE (Gundersen @ 05/02/2005 : 17:17) Ja, stemmer mot, vil ikke ha det rotete og stressende som på ITavisen...Blir så mye mindre seriøst med mange sånne spy og løpe smilies m.m. enig! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Det kan godt få komme flere smilies i det panelet du får frem når du trykker på "Klikk her for fler smileys", men ute i selve post innlegg vinduet ser jeg helst at det blir uforandret. EDIT: Men ikke de smileyene som er postet her. De var forferdelige. Endret 5. februar 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hvorfor fylle postene med smileys, se eksempel under... Ryddig eks: F**** pcen funker ikke! Smiley-versjon: F**** den j***** mo*** fuc*ings pcen vil jo for hel*ete ikke starte!! Lenke til kommentar
LoS Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 QUOTE (datating @ 05/02/2005 : 17:32) Hvorfor fylle postene med smileys, se eksempel under... Ryddig eks:F**** pcen funker ikke!Smiley-versjon: F**** den j***** mo*** fuc*ings pcen vil jo for hel*ete ikke starte!! Hørt rykter om at det kan være kjekt å ha like setninger når du sammeligner sånn. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 QUOTE (LoS @ 05/02/2005 : 17:33) QUOTE (datating @ 05/02/2005 : 17:32) Hvorfor fylle postene med smileys, se eksempel under... Ryddig eks:F**** pcen funker ikke!Smiley-versjon: F**** den j***** mo*** fuc*ings pcen vil jo for hel*ete ikke starte!! Hørt rykter om at det kan være kjekt å ha like setninger når du sammeligner sånn. Hehe, men ser man ikke stort sett sånne setninger da? De som overdriver med smileys overdriver med noe mer også... Lenke til kommentar
Kausebol Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ikke la dette drittungeforumet komme på enda en høyde med mer smil nå a. ille nok de som er her. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 De smiliene der var utrolig grusomme! Ikke legg inn flere smilier, i beg of you! Vil nødig se tråder bli ødelagt av overforbruk av elendig smilier. Spør på webdesign-delen om de var pene. Du vil få et negativt svar Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 eneste smiley vi egentlig trenger her er denne og denne og kanskje denne ....denne også da og dette , denne kan også være grei å ha Lenke til kommentar
gspr Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Fjern alle smileyene. De hjelper ikke på noe vis til å overbære informasjon i noen samtale som hører hjemme på dette forumet uansett. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg syntest det er veldig fint med de smileyene som er her nå. Vil helst slippe å få enda fler smileyer Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Animerte smileys er generelt ein uting, så eg tviler på at slike forslag vil bli vedtatt i forumstyret (eg vil i alle fall stemme imot). Dersom det er nokon nye smileys som står i stil til dei me allereie har, så må dei gjerne postast her. Dei smileyane som er vist over står ikkje i stil til dagens forum, og vil difor ikkje bli vurdert. Forresten, så er denne tråden feilposta, og eg flytter den til rett kategori. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Ok...Så drit i forslaga, poenget er at jeg synes andre forum har litt bedre utvalg av smilies... Jeg mener ikke nødvendigvis flere, men f.eks. Mange av smiliene betyr det samme: Dere har ihvertfall 3 forskjellige smilies som betyr "nei" og flere "oppgitt/himling" Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Dere har jo alltids muligheten til å bruke IMG taggen og sette inn hvilke smileys dere vil Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Jeg synes smiliene vi har her fra før av holder i massevis, og hvis man absolutt må bruke en eller flere andre "smiletryner" så kan man jo bruke IMG-taggen. Animerte smilies er slitsomt å se på, særlig sånne som ruller over skjermen og lignende. Derfor synes jeg at vi burde holde oss unna slike. Endret 5. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 QUOTE (@kd @ 05/02/2005 : 21:59) Jeg synes smiliene vi har her fra før av holder i massevis, og hvis man absolutt må bruke en eller flere andre smiler så kan man jo bruke IMG-taggen.Animerte smilies er slitsomt å se på, særlig sånne som ruller over skjermen og lignende. Derfor synes jeg at vi burde holde oss unna slike. enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg