ilcapitano Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg bruker nå en IBM data maskin fra 2000. Har 12,1 GB harddisc, 128 mb ram, pentium 3... så jeg lurer på om denne harddiscen vil funke på dataen min? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124745&cks=SPC Og et spørsmål til, anbefaler noen den? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Den vil funke og jeg anbefaler den, men hvorfor ikke betale 100 kr. mer for 40-60gb til? Eneste du trenger for at den skal funke er en IDE-plass på hovedkortet! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnefeltet. (Dette innlegget vil bli fjernet ved en event. endring av emnefelt. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Siden trådstarter ikke har endret emnfeltet selv etter oppfordring på PM blir denne tråden stengt. Endret 5. februar 2005 av am3k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg