Erren Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Som tittelen sier: hvor stort minnekort kan man ha på 6600? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Man skal da vel kunne ha opptil 1GB. Om noen har prøvd er jeg ikke helt sikker på. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Funker i allefall fint med 256, om det er til noen hjelp da.. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Funker i allefall fint med 256, om det er til noen hjelp da.. Er sannsynligvis mer enn hva jeg kommer til å ha Bekreftelser er fint! Så vet jeg hva som funker :!: Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg er selv en stolt Nokia 6600 eier. Selv vet jeg at kompatibiliteten avhenger litt av minnekortprodusent. Selv 'kjører' jeg (to) 256 mb. TwinMos brikker på omgang. Funker superbt og har absolutt nok plass til programmer jeg trenger (og ikke trenger), samtidig som mobilen virker som autoriseringsnøkkel for datasystemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå