Gå til innhold

Den Store Warlock tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alltid imp i grupper. Torment til vw vil sjelden overgå skaden fra andre tanks i gruppen, og med sin lille skade, vil ikke vw gjøre nytte for seg, imotsetning til impen, som har betydelig staminabuff til alle i gruppen, samt kan gjøre over 100dps i høyere lvler.

Vel...

Formålet med VW er ikke å ta aggro fra tanks! Jeg finner likevel ofte at den er nyttig. Bruker den ofte i grupper, og med stor nytteverdi. Den skal ikke sloss om aggro med warrior, men den er fin-fin til å plukke aggro av healer/mage/meg selv når det skulle trenges. Om man får for mange mobs på en og samme gang kan vw-en ganske effektivt settes til holde en av dem i ro til vi har drept de andre. Om det skulle bli nødvendig med kraftig AOE kan jeg ta sacrifice på VW-en, løpe inn i midten og fyre løs en dødlig hellfire.

Imp bruker jeg i grunn bare når vi har to (gode) tanks i gruppa (warrior/paladin) og det ikke er noen sjanse for å få flere mobs enn hva tanks og f.eks. sheep kan ta hånd om. Det skal legges til at imp også er flott å bruke i forbindelse med Dark Pact. Da blir den et lite, sprettende mana-batteri (om man ikke bruker den til å angripe i alle fall).

Lenke til kommentar
hva er dark pact?

Talentet i bunnen av Affliction-treet. Du suger 150 mana fra pet, og du får 100% mana tilbake. Pets regenererer mana så fort at du praktisk talt har uendelig mana. :)

Spurte deg litt lenger bak i tråden om hva du fokuserte på når det gjaldt intelect/stamina/spirit osv.. Har du noe svar? :)

Lenke til kommentar

Noen som vet på hvilke lvler en warlock får hvert summon? Jeg vet ikke mer enn at man får Imp på lvl 5 og Voidwalker på lvl 10. Kan noen fortelle meg når man får Succubus, Felhunter, Infernal og Doomguard curse?

Lenke til kommentar
Noen som vet på hvilke lvler en warlock får hvert summon? Jeg vet ikke mer enn at man får Imp på lvl 5 og Voidwalker på lvl 10. Kan noen fortelle meg når man får Succubus, Felhunter, Infernal og Doomguard curse?

Succubus - lvl 20

Felhunter - lvl 30

Felsteed - lvl 40

Infernal (igjennom Inferno) - lvl 50

Doomguard (igjennom Curse of Doom) - lvl 60

Edit: Glemte Infernal :blush:

Endret av Djevlen
Lenke til kommentar
hva er dark pact?

Talentet i bunnen av Affliction-treet. Du suger 150 mana fra pet, og du får 100% mana tilbake. Pets regenererer mana så fort at du praktisk talt har uendelig mana. :)

For de som tenker på denne må det vel sies at den ment for solo, og ved å kjøre full rulle i Affliction kommer man til å måtte ofre Ruin i Destruction. Ganske irriterende, for jeg vil ha ALT :!:

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
hva er dark pact?

For de som tenker på denne må det vel sies at den ment for solo, og ved å kjøre full rulle i Affliction kommer man til å måtte ofre Ruin i Destruction. Ganske irriterende, for jeg vil ha ALT :!:

Og master summoner i Demonologi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...