Gå til innhold

Den Store Warlock tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Er komt til lvl 41 med min warlock nå, begynner å vurdere å respecce talent point. Har brukt 26 talents i destruction og 5 talents i afflection. Lurer på og velge allflection til jeg får "Dark pact" Slik at jeg nesten aldri går tom for mana. Nå går jeg litt for ofte tom for mana, det ender opp med. Life Tap-Life Tap-Life Tap og avslutter med first aid, går hardt utover bandasjene mine.

Hva har dere andre warlocker?

Er redd jeg kommer til å savne "Ruin" isåfall:)

Lenke til kommentar

Jeg kjører Affliction/Demonology nå (lvl 43). Har 8 poeng i Demonology (Demonic Embrace og Improved Voidwalker), resten i Affliction. Mulig jeg respeccer til destruction på 60, men nå er jeg fornøyd med dette oppsettet. Fint å soloe med, og i mindre grupper. Vi får se, kommer nok til å teste ut lite av värje.

Lenke til kommentar
Jeg kjører Affliction/Demonology nå (lvl 43). Har 8 poeng i Demonology (Demonic Embrace og Improved Voidwalker), resten i Affliction. Mulig jeg respeccer til destruction på 60, men nå er jeg fornøyd med dette oppsettet. Fint å soloe med, og i mindre grupper. Vi får se, kommer nok til å teste ut lite av värje.

Hva fokuserer du på når det gjelder spirit/stamina/intelect osv?

Lenke til kommentar

Følger vel mer eller mindre denne (PvP build):

http://www.karma-guild.org/mosh/pvpbattlegrounds.pdf

 

Største forskjellen til nå er at jeg har 5p på Suppression istedet for Improved Corruption, fordi Fear blir resist'a i større grad enn før. Og har tatt 5p i Demonic Embrace for å få boost'a HP.

 

EDIT: Har istedet bestemt meg for å følge planen i pvpbattlegrounds.pdf slavisk...koster meg 1g å angre det jeg hadde før, oh well...

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Hvilke dyr bruker dere?

Selv sverger jeg til Voidwalker, bruker den nesten uansett, solo eller group.

Solo holder den glimrende på aggeo, group er den fin som offtank

 

Vw solo, helt klart. Trenger tankingen. Prøver å balansere slik at Tormenten fungerer.

 

Alltid imp i grupper. Torment til vw vil sjelden overgå skaden fra andre tanks i gruppen, og med sin lille skade, vil ikke vw gjøre nytte for seg, imotsetning til impen, som har betydelig staminabuff til alle i gruppen, samt kan gjøre over 100dps i høyere lvler.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...