porcelaiN Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hei. Er det stor forskjell mellom Core2 og Core3? Er det verdt å laste ned, eller er det bare ca. det samme, bare med noen ekstra programmer el.? For jeg syntes den guiden til kyrsjo så veldig grei ut, også er jeg ny med Linux men den er laget for C2. Men hvis det er nesten det samme så laster jeg ned C3. Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Mindre bugs i core 3, ellers er det ikke noe forskjell på 2 og 3 unntatt at 3 har window-manageren xfce med i programpakken. Hadde lastet ned core 3, ser ikke noe grunn til å ha core 2. Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Som nybegynner vil du nok ikke se store forskjellen. Det eneste jeg kan komme paa som kan skape problemer er at du maa impotere gpg-nokkler for du kan bruke yum. Bare aa laste ned FC3. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Duplikattråd: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=373291 Stenger denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg