Solsviken Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Hei jeg har hatt NGT i over et år, nå de siste halve året har linja mi blitt mer problematisk. Altså ingen spesielle problemer med ping etc, men er heller at jeg får problemer på t.d. DC. blir vel kansje feil og si at linjen er problemet, tror heller det er routern av type Nettopia 3371. f.eks når jeg oppdaterer servere i steam, får jeg problemer. Plutslig slutter servere å svare og får over 2000 i ping (dette skjer når jeg oppdaterer servere) så når jeg kommer ut i windows tester i.net funker det fint som julig. Av og til er denne også vekke. Går jeg inn igjenn i steam for å teste en server svarer den fortsatt ikke. Først etter 2-3 min svarer serverene igjenn. i DC++ har jeg de siste havlåret hatt problemer med å koble til og laste ned fra folk. Siden DC er et lovlig programm går jeg ut i fra at moderatorene godtar dette spørsmålet. Jeg bruker alt fra 10 minutter og lenger på å finne noen som det virker ¨laste ned av. Da har jeg kansje vert innom 10 - 20 brukere som alle har mange ledige slotter, mange har alt ledigt. Jeg sjekker også nicket og prøver på LAN t1 - lan t3 og folk ellers som har høg connection fart. SKulle nesten tenke seg at routern som har problemer her . Eller ? Edit : port til dc og steam er åpnet , kjører DC som activ bruker. Edit 2: Routern er faktisk NETOPIA 3351 og ikke 3371. Nå klikker jeg snart... får kun connecta til enkelte brukere (Svært få) . I alle dager som skjer ? Endret 5. februar 2005 av g0lden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå