Alle bra nick er opptatt jo Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Når jeg spiller spill som Battlefield Vietnam og Vice City fryser bildet ofte i en 10 sekunders periode og kommer tilbake. Dette er utrolig irriterende, spesielt når jeg har klankamper i Battlefield og sånn kan jeg ikke ha det. Jeg har formatert og lagt inn Windows på nytt 3 ganger, defragmentert, scannet for virus, scannet for spy-ware, lagt inn alle de nyeste driverne og sjekket at ingen av kortene er for varme. Jeg har et Gainward GeForce FX 6800 GT Golden Sample, og disse samt denne og en slik disk bare at min er på 120GB og hovedkortet er et ASUS K8N-E Deluxe Socket 754. Trenger desperat hjelp Lenke til kommentar
maedox Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hvilken strømforsyning har du? Lenke til kommentar
Alle bra nick er opptatt jo Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Den som fulgte med dette kabinettet Lenke til kommentar
maedox Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hjalp heller lite. Står i konklusjonen at det ikke fulgte med noen psu. Hjemmesiden til "CasEdge" var også lite informativ. Har en følelse av at det kan være psu som er problemet her. Lenke til kommentar
Alle bra nick er opptatt jo Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg kjøpte kabinettet hos Komplett og der følgte det med en PSU. Kan ivaffal si at den er på 400 W Jeg tenker på å kjøpe en BeQuiet PSU, er det et bra kjøp? Lenke til kommentar
Lond Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) PSU som står i heter SPI ODM 400W power supply. Jeg regner med at det er skjermkortet ditt som er for varmt. Om 6800 GT har temperaturmåler bør du skjekke den(sandra), og eventuelt kjøpe et nytt kjølesystem på kortet, evt bytte kort. Endret 6. februar 2005 av Lond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå