Maardum Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 jeg har åpna opp til 16pipelines på mitt x800 kort.... vill ha det tilbake til 12... ossen?? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Flash tilbake til original BIOS meg gigabyte flash tool Francis Lenke til kommentar
Maardum Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 men er det en aan måte enn og flashe tilbake??? jeg hadde flasha det opp fra x800pro til x800xt pe... så har jeg flasha det tilbake til x800pro nå igjen da... men det er fortsatt 16pipelines oppe... ossen kan jeg få dem tilbake til 12pipelines??? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Noen spesiel grunn at du ønsker å gå tilbake til 12? Så lenge du ikke får artifact så er det helt kurrant å ha 16 åpne med pro biosen. Lenke til kommentar
Maardum Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 jeg har 16åpne nå og vill tilbake... jeg har MASSE artifacts... har testa ati tools, men når jeg søker etter artifacts så blir skjermen svrt for 1sec så kommer bilde igjen og det er artifacts ned over hele skjermen... så jeg vill prøve og ta det tilbake til 12pipelines... for hvis ikke jeg får det til kjøper jeg meg et nytt kort.... vill helst ikke det Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Som sagt så må du bruke gigabyte flash tool for å lukke de resterende pipes....flashrom endrer ikke pipelins...det er derfor man bruker gigabyte flashtool + bios for å åpne dem....prøv bruke gigabyte flashtool + den originale biosen som du selvagt tok kopi av Francis Lenke til kommentar
Maardum Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 jeg greier ikke finne gigabyte flashtools jeg kan du sende meg en link.... en som ikke er denne... http://www.giga-byte.com/Download/D...r80x256v_f1.exe bare den der jeg finner c Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Here my friend http://paddy007uk.freeservers.com/VGAbios/...,0&at_a_time=50 Kopier filene (zippa opp selfølgelig) + bios som du ønsker å bruke inn på disketten så når du booter så skriver du--> GVF11 -p -f A:\navn på biosen du vil flashe Lykke til da!! Francis Endret 14. februar 2005 av paulinfrancis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå