nvenjar Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) La merke til noe rart her om dagen. Når jeg kjører DVI fra slot 1 (DVI-1) flimrer det i windows. Når jeg kjører DVI fra slot 2(DVI-2) forsvinner flimringen ?! Noen som har opplevd det samme ? Har lest på anadtech at folk har problemer med 6800GT kortene.. Endret 5. februar 2005 av nvenjar Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Mitt XFX Geforce 6800GT fungerer kjempefint på begge DVI. Så jeg er litt usikker på hva som kan være galt i ditt tilfelle. Lenke til kommentar
nvenjar Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Har lest meg gjennom en god del nå, og jeg ser at folk klager mye på det XFX kortet. Hvilken produsent er det som er mest pålitlig egentlig ? Hva anbefaler folk .. ? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Har lest meg gjennom en god del nå, og jeg ser at folk klager mye på det XFX kortet. Hvilken produsent er det som er mest pålitlig egentlig ? Hva anbefaler folk .. ? Bare hold deg unna MSI, så skal nok alt gå bra... Lenke til kommentar
nvenjar Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Alle har jo forskjellige meninger. Hva med POV eller Gainward da ? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Alle har jo forskjellige meninger. Hva med POV eller Gainward da ? Ja, POV og Gainward (lite for pengene) er begge pålitelige produsenter som alle andre, med unntak av MSI! Lenke til kommentar
nvenjar Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Hørt at BFG kortet skal være utrolig bra, bare synd det ikke er i Norge enda. Er litt skeptisk til vifta på Gainward, ser litt skummelt ut i forhold til støy.. Hva er det med MSI kortet som gjør det så dårlig ? Endret 5. februar 2005 av nvenjar Lenke til kommentar
apwr Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hva er det med MSI kortet som gjør det så dårlig ? Ta en titt her du! MSI driver med avskyelig lureri, og det kan jeg personlig understreke! Lenke til kommentar
nvenjar Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Hva er det med MSI kortet som gjør det så dårlig ? Ta en titt her du! MSI driver med avskyelig lureri, og det kan jeg personlig understreke! takk for info, styrer nok unna dette! Får se hva som skjer, må i første omgang sende tilbake XFX kortet mitt til komplett. Noe er alvorlig galt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-4vxCixkw Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Gainward har forøvrig solgt seg til et annet taiwansk selskap.. De bruker fortsatt merket Gainward for å slippe markedsføringen, men det er imho ikke samme gode gamle GW lenger Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Skulle jeg vurdert noen merker så ville jeg vurdert Asus. Men jeg er godt fornøyd med XFX også. dessverre hadde ikke Asus dual DVI som jeg måtte ha, dermed ble XFX som overhodet ikke skuffer på noen måte. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg vurderer 2x xfx 6800gt i sli, hvordan er støynivået på disse kortene? Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 jeg anbefaler club3d 6800 GT selv om det blir sett på som ett "billigkort" har klokka det til ultra og alle spill som er prøvd går flytende med alt på fullt Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 apwr: Det er en fordel å komme med all nødvendig informasjon i første post, så folk slipper å spørre hvorfor. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hørt at BFG kortet skal være utrolig bra, bare synd det ikke er i Norge enda.Er litt skeptisk til vifta på Gainward, ser litt skummelt ut i forhold til støy.. Hva er det med MSI kortet som gjør det så dårlig ? Støynivået er helt fint (så lenge maskina er skrudd av) på mitt 6800GT, ellers er kjøleribba stoooooooor så stor at jeg har to interne 3,5 tommer bays som ikke kan brukes. Høres ut som at folk med XFX kort ikke er så happy for dem. Er det noen her som har XFX kort som faktisk kan si de er helt fornøyde? Lenke til kommentar
nvenjar Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Hørt at BFG kortet skal være utrolig bra, bare synd det ikke er i Norge enda.Er litt skeptisk til vifta på Gainward, ser litt skummelt ut i forhold til støy.. Hva er det med MSI kortet som gjør det så dårlig ? Støynivået er helt fint (så lenge maskina er skrudd av) på mitt 6800GT, ellers er kjøleribba stoooooooor så stor at jeg har to interne 3,5 tommer bays som ikke kan brukes. Høres ut som at folk med XFX kort ikke er så happy for dem. Er det noen her som har XFX kort som faktisk kan si de er helt fornøyde? Vifta som sitter på XFX bråker utrolig. Vet ikke om jeg kan uttale meg helt, fordi mitt XFX Geforce 6800GT ble ødelagt etter en dag (så jeg er lite fornøyd). Har lest mye forskjellig om de XFX kortene, mange delte meninger. Inntrykket jeg har fått er at POV, Gainward, BFG og Leadtek leverer de mest pålitlige kortene. Endret 6. februar 2005 av nvenjar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå