Gulliksen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hei, Jeg får ikke installert Fedora core. Jeg booter opp på cden og velger å installere med grafisk grensersnitt. Men etterhvert som han holder på stopper installasjonen her. Hva kan være feil? Bilde er ikke allverden men håper dere skjønner hva det står. Lenke til kommentar
trost i taklampa Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Den maser jo litt om crc error da. Kan det være at utbrenningen av imaget ikke var helt vellykket...eventuellt en dårlig CD? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hvis du har SATA-disker kan du prøve å endre SATA-AHCI i BIOS til SATA-IDE. Merk at for å få Windows til å virke etter du har gjort det må du reparere Windows (ikke reinstallere) fra Windows-CD'en. Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg har ikke sata disker nei.. Kan jo være noe feil med utbrenningen, er noen sony cder jeg har brent de på. Aldri hatt problemer med de før.. Jeg brant de ut med nero og tok finalize disk. Så jeg skjønner ikke helt at det skal være problemet. Lenke til kommentar
trost i taklampa Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Kan jo være noe feil med utbrenningen, er noen sony cder jeg har brent de på. Aldri hatt problemer med de før.. Jeg brant de ut med nero og tok finalize disk. Så jeg skjønner ikke helt at det skal være problemet. Er ikke sikkert at det som er problemet heller. Var bare et forslag...... Men har du forsøkt å brenne ut en ny kopi da? Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Nei det har jeg ikke, men er jo verdt et forsøk.. Lenke til kommentar
trost i taklampa Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jepp..cd plater koster next to nothing, og da kan de greit brukes i eliminerings-sammenheng:) Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Kan jo også være at det har skjedd noe galt i nedlastinga. Sjekk MD5-summen på imaget! Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Kan jo også være at det har skjedd noe galt i nedlastinga. Sjekk MD5-summen på imaget! Åssen sjekker jeg den ? Lenke til kommentar
drall Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 http://www.google.com/search?q=md5sum&ie=UTF-8&oe=UTF-8 Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Fedora spør jo også ved installering om du vil sjekke CD'ene for feil. Sett i CD1 på nytt og boot fra CD, så får du spørsmålet igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå