Paulex Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg har Lian Li V1100B. Etter at jeg hadde puttet alt inn som det skulle være, helt identisk med min gamle ville det ikke skru ser på! Jeg fikk tilsendt en ny power sw, men det hjalp ingenting. Når jeg bytter ut power sw på det gamle kabinettet med den på det nye funker det. Ale er jo HELT likt og det er jo bare et kabinett! Hva i huleste kan være galt? ## Endret emnefelt - blacktower ## Lenke til kommentar
Vegard87 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 tipper du har satt i power_sw og de griene til påbryteren feil. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Sjekk alle tilkoblinger (noe som du sikekrt har gjort) Noe du kan gjøre er å dra et flatt skruhjern over alle de pins'ene der hvor man skal putte knappene.. Da ser du om hovedkortet starter eller ikke.. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Ja, det kan jeg kanskje gjøre... Det som er UTROLIG er at ALT er seriøst det samme som på den gamle. ALT er det samme, untatt kabinettet, og det funker ikke. Det blir rett og slett nødt til å være en forbannelse over kabinettet. :S Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ikke dra ett skrujern over alle pinnene. Noen av dem er til diodene for HDD og power, og da vil du kortslutte hvis du først får startet maskinen og treffer de etter på. Du må finne powerknapp pinnen, og kortslutte den Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Sikker på at det ikke er no problem med power knappen på kabinettet a? Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Dårlig emnefelt er oppdater med et bedre. Tviler på at problemet har noe med kabinettet å gjøre, flyttet fra Kabinetter. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Nei, det er ikke noe problem på powerknappen, jeg byttet ut den 2-pins powerknappen jeg har nå, med den i lian li som jeg skrudde ut, og det startet PERFEKT. Jeg aner ikke hva det kan være. Det er EN ting jeg kommer på nå...... Når jeg monterte HK i lian li kabinettet, så glemte jeg å skru i de "forhøynings" skruene, jeg monterte bare HK RETT på den plata. Kan dette ha gjort at den IKKE ville starte? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 det kalles full kortsluttning. Tipper du har ødelagt hovedkortet. Jeg tipper du ikke gjør den feilen en gang til. Men hvordan fikk du det til å passe med I/O brakketten bak? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kan du ha satt en spacer litt feil? Dette vil ihvertfall gi en liten kortsluttning og alt virker dødt til du fjerner denne. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Det som kommer inn i bildet er at når jeg stapper alt tilbake i det gamle kabinettet så funker det som smurt på 1-st forsøk! Så det kan ikke være en kortslutning heller! Lenke til kommentar
alfern Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Nytt kabinett, innebærer det ny strømforsyning også? Om så er, kan det være noe galt med den! Lenke til kommentar
Dastardly Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Når jeg monterte HK i lian li kabinettet, så glemte jeg å skru i de "forhøynings" skruene, jeg monterte bare HK RETT på den plata.Kan dette ha gjort at den IKKE ville starte? Skal vedde ganske mye på at dersom du monterer hovedkortet på spacere så funker alt som det skal. Det er rett og slett ganske toskete å ikkje bruke spacere Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 De forhøyningsskruene glemte jeg også når jeg bygde min første pc, det var skummelt :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå