tomhar Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Kjøpt en ny mobil med Bluetooth som jeg tenkte å koble til min pc som er bygget med hovedkortet KT400 Ultra med Bluetooth fra MSI. Pc og tlf fant hverandre, men ville ikke koble seg til. Kjørte da autoupdate MSI LIVE UPDATE 3 program for drivere mm til hovedkortet fra MSI. Ba programmet oppdatere Bluetooth, og den lastet ned og avinnstallerte det gamle samt la inn ny versjon av Bluetooth. Så langt alt vel. Men da jeg skulle starte Bluetooth på pc fikk jeg at du har ikke lisens for dette, og den ba meg søke etter lisen på hardisken. Så lenge ikke lisens foreligger, ingen bluetooth. Hva slags lisens kan det her menes? Fikk ingen beskjed om lisens ved oppdateringen av programmet. Mektig irritert nå. Eneste løsning på dette er vel å avinnstallere Bluetooth manuelt og lete frem den orginale installasjonsdisketten for hovedkortet. Noen som har vært borti dette problemet? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 du må lese av mac-adressen til bluetooth enheten din.. av denne genereres security code.. denne kode skrives inn i bluetooth enheten med software du laster ned hos msi.. det vil si at du legger lisensen inn i firmwaren og du slipper å gjøre dette flere ganger ved f.eks reinstall av windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå