Gå til innhold

Kritikk på nytt design

Anbefalte innlegg

Heisann, for 2 uker siden så postet jeg en tråd, for kritikk på denne.

Jeg fikk aldri til å fjerne det barnslige preget på den siden, så jeg bestemte meg for å lage en helt ny.

Link

Selv så synes jeg iallefall at jeg har klart å holde meg unna det barnslige preget som jeg fikk frem på den andre siden ;)

Men dette er et første-utkast, selv så er jeg ikke helt fornøyd med menyen under banneren, så synes jeg kanskje banneren ser litt "plain" ut.. eller hva synes dere? Kritikk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

syns det ser ganske bra ut..

hadde kanskje gjort seg med noe mer innhold i banneren..

og en ting til, skal de hvite stripene nedover under menyen være der?

skal siden deles inn i fire kolonner?

og bildegalleri skal være i ett ord.. :)

Lenke til kommentar
syns det ser ganske bra ut..

hadde kanskje gjort seg med noe mer innhold i banneren..

og en ting til, skal de hvite stripene nedover under menyen være der?

skal siden deles inn i fire kolonner?

og bildegalleri skal være i ett ord.. :)

Takk ;) Er enig i at banneren ser litt tom ut :yes:

De hvite stripene skal skille de fire kolonnene, jeg skal ha litt tekst under hver av de.

Bilde Galleri skal endres til Bildegalleri ;)

Lenke til kommentar
Designet er mye bedre enn det forrige.

Men skal du kun ha en side?

Hvor skal innholdet være?

Bare litt tekst under hver kategori?

Takk :) Det skal hovedsaklig være en bilde-side. Så innholdet kommer stort sett til å bli bilder, og nedlastinger.

Menyen under banneren skal være linker, f.eks. "Siste nytt" skal gå til "Nyheter" osv, og under hver av menyene skal det stå en link med oversikt over de siste nedlastingene som er lagt ut, de siste bildene som er lagt ut, siste nyheter osv.

Og menyen oppe, skal også være linker. Grunnen til at jeg ikke har satt linkene er for at jeg først og fremst vil ha kritikk på designet på siden.

Så greit ut det her, men det ville gjort seg med en slags bakgrunn der det står "bla bla..". Hvit tekst på svart (negativ tekst), gjør seg ikke noe særlig.

Mulig det bare er meg, men kan du formelere det litt bedre? Skjønte ikke hva du mente med det første der.

Når det gjelder hvit tekst på sort bakgrunn, så var jeg litt usikker.. Jeg prøvde først med grå tekst, men jeg så at det ikke sto i noe særlig stil til den underste menyen.

Takk for kritikk folkens ;)

Endret av jh_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...