bnezofil Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Er dette mulig? Jeg leste i et illustrert vitenskap at dette ville være mulig når bluetooth-teknologien ble litt mer utbredt, bladet var fra 02, men allikevel. Går det? Lenke til kommentar
maturesh Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Det di mente, var vel at..Koble en tlfn med bluetooth støtte opp mot bluetoothn din du har på pcn..ring ifra pcn med lyd/mic. Altså, du ringer med mobilen bare bruker lyd/mic til pcn. Noe annet ville jeg _ikke_ tro. Ha en fortsatt fin dag Endret 5. februar 2005 av maturesh Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 trodde heller ikke at man kunne ringe fra mobil til mobil via bluetooth. da er den myten iallefall avlivet for min del. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 På en måte går det ann nå da. Du spiller inn en lydmelding, sender den med Bluetooth til den andre og omvendt. Det er vel ikke lenge til Bluetooth rekkevidden blir 100m. Motorola Razr V3 har 100m rekkevidde. Når fler telefoner får sånn rekkevidde på Bluetooth, er det sikkert noen som lager et program så det går ann å ringe. Men jeg ville tippe det vil bare fungere på Symbian telefoner da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå